'Andre Wetzel staat klaar' |
|||||||||
Maandag 08 Februari 2010 In het programma Voetbal International wist Johan Derksen te melden dat Andre Wetzel een voorname kandidaat is om Frans Adelaar op te volgen als trainer mocht hij ontslagen worden. Verder werd bekend dat Adelaar deze avond met twee leden van de RvC overleg pleegt over de huidige situatie bij Sparta. Tenslotte kreeg technische man Richard Grootscholten een veeg uit de pan. Hij zou achter de rug van de trainer om met spelers praten over taktiek, trainingen en de werkwijze van Adelaar. De clubleiding kreeg er ook van langs: te weinig voetbal know-how en een Bonthuis die het schoothondje van de Raad van Commissarissen wordt genoemd. |
|||||||||
| Door: de redactie | |||||||||
21:48 08/02/2010 | Spartaan Graag alles beter dan Adelaar. Hij heeft Ado er in ieder geval goed bovenop geholpen en weet bijna 100% zeker dat als hij aangebleven was als trainer ADO er nu beter voor had gestaan. Andre mijn zege heb je. |
|||||||||
21:49 08/02/2010 | NO Volgens mij is dat de taak van Grootscholten. En wat Wetzel betreft, tja laten we weer iemand aantrekken met ervaring in degraderen... Laat Wetzel, als het niet anders kan, maar het seizoen afmaken. En dan daarna voor langere tijd verder met een succesvolle oer-Spartaan: Pim Verbeek. |
|||||||||
21:49 08/02/2010 | Anoniem Het bestuur moet er uit pff opzouten met hun sjonge jonge prutserss |
|||||||||
21:50 08/02/2010 | Anoniem Rob Jacobs is er ook nog steeds, kan hij het seizoen niet afmaken? Het lijkt allemaal toch lood om oud ijzer te worden.... |
|||||||||
21:56 08/02/2010 | CARLO wat ze zijde zit wel wat in bij sparta gaat het al jaren drama de trainers pleuren we er uit maar er verranderd niets waar zou de fout liggen??het woord tijd dat er eens wat mensen opstapen bij sparta als het zo door gaat hebben we geen nieuw stadion meer nodig maar spelen we over een paar jaar tegen v v nieuwehorden |
|||||||||
21:58 08/02/2010 | Sparta-T! WETZEL hahahaha.... heeft er een grote bende van gemaakt bij ADO. Het enige waar die goed in is zichzelf verkopen! De ondergang van ADO....alleen goed voor de jenever en de vrouwen....en links en rechts wat zooi......niet slecht; degraderen met RVC, FC Den Bosch, Westlandia, KV Mechelen en VVV Venlo hahahahah |
|||||||||
21:58 08/02/2010 | Anoniem Ja hoe krijg je die eikels daar op kantoor zover dat ze opzouten. |
|||||||||
21:58 08/02/2010 | RJ ROB JACOBS AUB !!!! Een echte Rotterdammer, die nooit met 2 verdedigende middenvelders (touzani/van gessel) tegelijk gaat spelen. |
|||||||||
22:00 08/02/2010 | West Eens met Jacobs....beetje meer bluf erin.Liever met 10-0 verliezen dan op deze manier voetballen. Dit slaat echt nergens op! |
|||||||||
22:01 08/02/2010 | Henk Aub Henk ten Cate uit de zandbak halen. |
|||||||||
22:01 08/02/2010 | Anoniem Pff, dat is ook niets. |
|||||||||
22:01 08/02/2010 | Karaflax Ging het met de vorige trainers wel beter? |
|||||||||
22:01 08/02/2010 | Ris Waarom zou het een andere treiner wel lukken dan al die andere 12? want daar hadden ze wel weer gelijk in! |
|||||||||
22:02 08/02/2010 | Ris 22:01 08/02/2010 | RisWaarom zou het een andere treiner wel lukken dan al die andere 12? want daar hadden ze wel weer gelijk in! treiner = trainer uiteraard ;-) |
|||||||||
22:05 08/02/2010 | Kees Ja André Wetzel, nog meer geld uitgeven aan prutstrainers, wat zit daar voor stelletje mafkezen in onze bestuurskamer? De gemiddelde voetbalsupporter heeft meer verstand van het spelletje dan mensen die Bakens en van Gessel kopen........... |
|||||||||
22:06 08/02/2010 | Anoniempie ROB JACOBS?! Die vent leeft in het verleden, hij wil bij de buurtsuper zelfs nog met guldens betalen en hij denkt dat Elvis nog leeft. |
|||||||||
22:07 08/02/2010 | Anoniem Wetzel zou een prima keus zijn. Nette man met veel voetbalverstand. Dat kunnen we wel gebruiken. Ieder geval geen Jacobs, wie hem als trainer wil begrijpt er helemaal niets van. Komt bij TV Rijnmond niet verder dan louter cliché uitspraken. In de jaren 80 kon hij daar nog mee wegkomen, maar we zijn nu 30 jaar verder. |
|||||||||
22:16 08/02/2010 | faab STANLEY MENZO! |
|||||||||
22:17 08/02/2010 | Ome Ko De grote constante in de tegenvallende resultaten van onze klup is m.i. vooral P. Bonthuis. Kan men niet eens aan diens poten gaan zagen?Als we Adelaar houden zal het straks van zelf beter gaan want slechter kan niet. |
|||||||||
22:20 08/02/2010 | dwp wetzel aantrekken of Adelaar blijft. Wat een zwaktebod! |
|||||||||
22:21 08/02/2010 | DDN Willen de mensen die alleen TV Rijnmond kijken en dan denken dat daar al het voetbalverstand zit aub stoppen met het noemen van Jacobs als kandidaat. Als je dit leest kun je ook proberen op internet verder te kijken dan dat populistische gezwets van Rijnmond te herhalen. |
|||||||||
22:24 08/02/2010 | Since1888 GERT KRUYS |
|||||||||
22:25 08/02/2010 | Anoniem AUB GEEN WETZEL GEEN WETZEL GEEN WETZEL PLEASE!!!! |
|||||||||
22:29 08/02/2010 | andriessen Rene had gelijk vanavond in vi het is al veertien jaar een gebrek aan voetbalverstand,waarom halen ze rene niet binnen die heeft er tenminste verstand van en is recht door zee.Alleen zijn de heren bang voor hun eigen status.Dus conclusie het loopt nu echt verkeerd af met onze club doeiiiiiiiii. |
|||||||||
22:36 08/02/2010 | Anoniem Wie heeft er geen verstand van voetbal! Entertainment is het meer niet. Lekker kijken en lachen, soms een beetje serieus en dan weer lachen. V/d Gijp kun je huren per uur dan lult hij alles wat je maar wilt.En trouwens Rene liegt. Het is geen 14 jr ellende maar al ruim twintig jaar gaat het bergafwaarts omdat er er kruimelsponsoren en amateurmanagers zitten. Niks mis mee maar niet de kwaliteit die we denken dat er zit. |
|||||||||
22:37 08/02/2010 | Insider Wel goed luisteren. Wetzel zat op de TRIBUNE.Elke "trainer" zonder werk laat zijn gezicht overal zien. Vals alarm. |
|||||||||
22:37 08/02/2010 | Anoniem Oh ja, natuurlijk, naast Rob Jacobs hebben we ook Rene vd Gijp nog, kunnen die twee het niet als duobaan doen? |
|||||||||
22:37 08/02/2010 | Anoniempie RENE VAN DER GIJP BINNENHALEN?! PFFFFFFFFFFFFFF |
|||||||||
22:41 08/02/2010 | RvH Geen Andre Wetsel... weer zo'n flut trainer... net Adelaar |
|||||||||
22:41 08/02/2010 | Lisa Adelaar Mijn vader doet zijn stinkende best voor dit ''clubje''! Dit verdient hij niet, hij zou bij een veel grotere club trainer moeten zijn ipv deze club die vooral in het nostalgische verleden leeft.Stop aub met mijn vader zwart te maken en ga liever iets nuttigs doen met jullie leven, stelletje MBO-ers!! |
|||||||||
22:43 08/02/2010 | Jaccco Rene van der Gijp!! Kunnen we tenminste weer lachen op Het Kasteel!!!Echte Spartaan trouwens! |
|||||||||
22:44 08/02/2010 | Anoniempie Nou, Lisa Adelaar heeft dus ook overduidelijk vooroordelen. Carlo is trouwens van HBO-niveau, Lisa. |
|||||||||
22:44 08/02/2010 | Anoniem JOHN VD BROM !!!! |
|||||||||
22:51 08/02/2010 | Anoniem Ach Lisa heeft er net zoveel verstand van hahahahhaha |
|||||||||
22:53 08/02/2010 | Ome Ron Er werden in de show van Johan Derksen inderdaad raake dingen gezegd. Mischien is ons probleem wel dat we niet genoeg geld hebben om voetbalkennis binnen te halen. Het is de afgelopen jaren inderdaad voortdurend raak binnen onze prachtige club. Je kunt er op deze manier op wachten dat het een keer echt (weer) fout gaat. |
|||||||||
22:53 08/02/2010 | Jt MBO? niet slecht haha |
|||||||||
22:54 08/02/2010 | kale spartaan pffffffff geen adelaar eruit maar het zoute zooitje wat binnen zit eruit lijk me beter die vullen der zakken daar op het gemakkie.en andre wetzel laat die maar weg blijven die krijg het wel aan het spelen zeker DACH HET NIET laat adelaar maar blijven lijk me beter |
|||||||||
22:58 08/02/2010 | kale spartaan MBO is toch beter dan wat er hier zit zo te zien aan de reacties |
|||||||||
23:03 08/02/2010 | spartaole Rene vd Geijp zei het goed; het maakt geen reet uit wie de trainer is. Sparta heeft in 10 jaar 14 trainers versleten. Op Ten Cate en Vloet na heeft geen enkele trainer voldaan en altijd was er wat aan de hand. Dat betekent ook dat goede trainers zich wel twee keer bedenken voordat ze naar Sparta gaan en we blijven zitten met de tweede garnituur. Zelfs de hondstrouwe Dolf Roks werd zonder pardon aan de kant gezet. Welke goede trainer wil er nou bij Sparta werken? |
|||||||||
23:06 08/02/2010 | Wim Sparta heeft de afgelopen 10 jaar 12 trainers versleten... Zou het dan allemaal aan die trainers liggen??? Sparta heeft de 15e begroting van de eredivisie en momenteel staat men dus geheel overeenkomstig de begroting...Het is heel simpel, de jeugdige talenten zijn zoals jeugdige talenten zijn; wisselvallig en nog niet in staat een elftal te "dragen". En de "gevestigde en ervaren" orde die bij Sparta onder kontakt staan, staan niet voor niets bij Sparta onder kontakt... Als zij van hogere kwaliteit zouden zijn, zouden ze wel in de subtop lopen... Dus: de begroting moet drastisch omhoog. Links of rechtsom. Nieuw stadion dus met meer en betere commerciële mogelijkheden. Als dat uitblijft komt Veendam steeds dichterbij. Als Veendam tenminste blijft bestaan... Want zo is de situatie van het "profvoetbal" in Nederland. Kapot gemaakt door spelers en zaakwaarnemers... |
|||||||||
23:07 08/02/2010 | Spartapiet Die Martijn Krabbedam van VI is een nagemaakte story of Privé journalist.Slecht ingevoerd, probeert even te scoren en zijn baas na te praten, die nog altijd wrok koesterd t.o.v. van een oud hoofd redacteur die toevallig in de raad van commissarisen zit bij Sparta. Derksen ga nu eens echte journalistiek bedrijven . Altijd maar modder gooien, en je vreet al heel lang uit die ruif. Je begint al aardig op die azijnzeiker van de Volkskrant te lijken BEN DE GRAAF. Die wist ook altijd van het mooiste feestje een begrafenis te maken. |
|||||||||
23:09 08/02/2010 | spartaole Beste SpartaPiet, welk feestje bedoel je? 't is al maanden niks. Maar gelukkig gaan we zondag van VVV winnen, want die hebben een lagere begroting .. Schei toch uit! |
|||||||||
23:09 08/02/2010 | spartaole Beste SpartaPiet, welk feestje bedoel je? 't is al maanden niks. Maar gelukkig gaan we zondag van VVV winnen, want die hebben een lagere begroting .. Schei toch uit! |
|||||||||
23:11 08/02/2010 | Anoniem nou Lisa dan pleurt die vader van je met z'n dikke kutkop toch lekker op naar een ''grote'' club. Zijn wij tenminste van die onbenul af. En laat ie een paar jongens van het bestuur meenemen, ruimt lekker op. |
|||||||||
23:12 08/02/2010 | Anoniem Aanstaande zondag winnen hahahaha wat zijn we met z'n alle toch weer naief. |
|||||||||
23:18 08/02/2010 | SCC @22:41 08/02/2010 | Lisa Adelaar"OK Vast-Goed. |
|||||||||
23:22 08/02/2010 | Jaccco Stoer hoor om je reactie anoniem te plaatsen! |
|||||||||
23:33 08/02/2010 | Anoniem geen Zwetsel aub |
|||||||||
23:34 08/02/2010 | De Titanic zinkt... Nou Wetzel wordt het niet hoor. Adelaar blijft gewoon zitten. Achten en de Jong van de RvC hebben hun vertrouwen in hem uitgesproken (VI.nl). Dus zondag weer fijn kijken naar vGessel,Touzani Poepon en John en de zoveelste kansloze wedstrijd... |
|||||||||
23:37 08/02/2010 | Spartaan Dan kan ik met vertrouwen het veldspel en de uitslag van a.s. zondag ook al tegemoet zien, nl.:Sparta - VVV 1-4 |
|||||||||
23:38 08/02/2010 | Italia WELKE ACHTERLIJKE DEBIEL VERZINT DIT NOU?!?!EN ERGER - ZIJ ZWAAIEN MET DE SCEPTER EN MAKEN DUS HEEL ONZE CLUB KAPOT## HOE BEDOEL JE VAN DE REGEN IN DE DRUP?! NET ALSOF DEZE MAN ZO BUITENGEWOON GEPRESTEERD HEEFT MET VVV EN ADO?!?! DAN KAN JE NET ZO GOED ADELAAR LATEN ZITTEN!! ALS JE STAPPEN VOORWAARTS WIL MAKEN ZAL JE BRANDTS OF KRUYS MOETEN AANSTELLEN ALS TRAINER MET EEN NIEUW TECHNISCH DIRECTEUR IN DE PERSOON VAN ROB BAAN - EN OOK DIE VAN CUILEMBORG MOET MET GROOTSCHOLTEN EN IN ZIJN KIELZOG BONTHUIS PLAATS GAAN MAKEN - ANDERS GAAT SPARTA ALSNOG NAAR DE GODVERREDOMME!! al die achterlijke trainers die er worden aangesteld de laatste paar jaren!! alleen Booy is daar een uitzondering op - al had die op het laatst ook de meest rare wissels, en werd je gek van dat 4-3-3 - maar dat was hem van hogerop bevolen!! |
|||||||||
23:45 08/02/2010 | Maurice B. Wat van der Gijp zegt is natuurlijk niet helemaal waar. Er is een tijd geweest dat Sparta wel goed bezig was op voetbal technisch vlak, en dat is echt nog niet zo lang geleden. Ik refereer hiermee aan de periode Blind-Aandewiel-Booy. Okay, Aandewiel was een foutje (hoewel het voetbal vele malen beter was dan onder Adelaar), maar de combi Blind-Booy was natuurlijk perfect voor Sparta, en als beide heren niet voor hun jeugdliefde (lees: geld) hadden gekozen, had dit duo nog steeds de technische scepter gezwaaid en hadden wij misschien net als Heracles nu gewoon 6e gestaan... Ik heb ook nooit de keus van Sparta kunnen begrijpen om na het vertrek van Blind wederom voor het oude model te kiezen. Na Vloet (die alles in eigen handen nam) was de keuze voor een technische man voor de lange termijn een hele logische, maar daar werd na het vertrek van Blind weer compleet afgestapt, en toen moest Booy het ineens (tegen wil en dank) weer allemaal zelf gaan doen. En nu zijn we weer terug bij het oude plaatje, maar helaas voldoen nu beide technische mensen niet, Grootscholten heeft niet de uitstraling en het netwerk van Blind en Adelaar is een grotere prutser dan Aandewiel.. |
|||||||||
23:49 08/02/2010 | oma Wie weet valt alles mee.Beste mensen zo kan het ook niet blijven.Ik snak naar een beetje...rust....Sparta is mij zo dierbaar.Geoeten. |
|||||||||
23:50 08/02/2010 | Hawaiihoedje Waarom zou Adelaar weg moeten? Haal liever VI van de buis... |
|||||||||
23:59 08/02/2010 | faab kappen nou. Geen wetzel. Degaradatie specialist! |
|||||||||
00:01 09/02/2010 | Jaccco Hi,hi Hawaiihoedje...Trek je hoedje over je ogen... |
|||||||||
00:01 09/02/2010 | Jaccco Hi,hi Hawaiihoedje...Trek je hoedje over je ogen... |
|||||||||
00:07 09/02/2010 | JanV Tegen Lisa Adelaar zou ik willen zeggen dat ik best wel geloof dat haar vader zijn uiterste best doet voor dit clubje, maar soms is je uiterste best doen toch niet voldoende EN hoeft het ook niet perse aan je vader te liggen. Wel is het zo dat je vader vreselijk veel geld verdient voor iets waar veel mensen heel veel emotie bij hebben en waar dan ook geaccepteerd wordt DAT hij zoveel geld verdiend. De keerzijde is echter dat er soms irreele verwachtingen zijn van supporters en bestuur en als dat dan niet gaat zoals gehoopt, dat krijg je een situatie zoals deze.Lisa gewoon niet meer deze site lezen en verder gaan met je leven en met je vader zal het best wel goed komen! |
|||||||||
00:10 09/02/2010 | Anoniem Zouden ze niet alle spelers moeten vervangen? |
|||||||||
00:51 09/02/2010 | Anoniem Bonthuis en RvC opzouten! |
|||||||||
00:56 09/02/2010 | de munck frits bom!!! een echte spartaan,weet ook veel van aruba.en kan nog eens een bommetje doen ontbranden. |
|||||||||
01:04 09/02/2010 | Er MOET een nieuwe trainer komen, hoe dan ook. Het mag duidelijk zijn dat het een trainer moet zijn die écht hongerig is. Dat die trainer éérst met het bestuur moet gaan praten. Ik denk dat een krokodil wel een goed idee is in deze. |
|||||||||
01:15 09/02/2010 | JAN FRANS zet hem opHEREN voetballers bloed zweet en scoren SUPPORTERS blijft je cluppie steunen DUS OOK FRANS |
|||||||||
06:11 09/02/2010 | Janife Frans zou eens moeten praten met mensen, die verstand hebben van voetbal. Gaat ie misschien toch nog eens een goed elftal formeren. Ik weet zeker, dat we zondag weer in de zelfde opstelling spelen (zonder Strootman dan). Gaan we dus weer verliezen. Met van Gessel kan je geen oorlog winnen, hadden Slot en Rose nooit mogen laten gaan. (Hint voor Frans) Slot is de enige die het inzicht heeft om met een goede pass een aanvaller in positie te brengen en Rose weet met inzet de ploeg nog op sleeptouw te nemen. Zou de wedstrijd Sparta-Ajax van vorig seizoen maar eens terug kijken. Misschien kan je daar nog wat van leren. |
|||||||||
07:05 09/02/2010 | JVH Pfffff Wetzel. Kan Sparta echt niets beters verzinnen dan deze prietpraat trainer? En wat is er nu mis aan Jacobs? Die haalde tenminste nog een beetje resultaten met Sparta... en dat was echt niet in de jaren '80. Bovendien waren de resultaten ook nog eens met een team waar ook toen niet al teveel geld aan uitgegeven was.Bovendien de ideale trainer voor onze sponsors. Nee liever Puddingbuik dan die Haagse nietsnut. Wat heeft die dan helemaal gepresteerd. Zelfs de CV van Adelaar ziet er rooskleuriger uit. |
|||||||||
08:01 09/02/2010 | Haagse Spartaan 21:58 08/02/2010 | Sparta-T!WETZEL hahahaha.... heeft er een grote bende van gemaakt bij ADO. Het enige waar die goed in is zichzelf verkopen! De ondergang van ADO....alleen goed voor de jenever en de vrouwen....en links en rechts wat zooi......niet slecht; degraderen met RVC, FC Den Bosch, Westlandia, KV Mechelen en VVV Venlo hahahahah/// Waar baseer jij dat op dat hij bij ADO er een grote bende van heeft gemaakt? Ben je er bij geweest? ADO had zo'n nette vent als Wetzel nodig. Aangezien Sparta een nette club is zal Wetzel er perfect bij passen. Mijn zegen heeft hij. Ondergang van ADO? Gezien waar VVV nu staat? Degraderen kan gebeuren, net zoals hij met clubs promoveerde en afdelingskampioen werd. Eindigde met Willem II op de 7e plaats. Bij FC Den Bosch is hij opgestapt vanwege financiële problemen. Hij is daar niet ontslagen. Man, als je wat wil vertellen laat je dan eerst beter informeren. Laat Wetzel maar komen! |
|||||||||
08:23 09/02/2010 | Anoniem kruys moet men een kans geven is slim heeft humor en kweekt een goede band met de groep. |
|||||||||
08:25 09/02/2010 | Van Rijk Geef mij maar als trainer een Rotterdammer met een grote bek, een keiharde aanpak en veel lef. Doe mij dus maar Rob Jacobs met als assistenten een paar echte Spartanen zoals Adrie Andriessen en Robert Verbeek. Pim Verbeek mag na het WK ook komen natuurlijk. In ieder geval geen achterbakse Utrechters meer! |
|||||||||
08:25 09/02/2010 | santes Ernie Brands, Wetzel of Menzo keuze genoeg en bij allen heb ik een beter gevoel als Fransie, ga lekker op vakantie .. |
|||||||||
08:52 09/02/2010 | Simon1888 Van mij mag Wetzel ook komen. Heeft ADO toch redelijk weer op de rails weten te krijgen. Als je ziet hoe ze t nu zonder hem doen...... |
|||||||||
08:53 09/02/2010 | A64 Wetzel heeft zich niet zo slim gedragen bij Den Haag.Liever Brands. Recht door zee en geloofwaardig. Wat hij met NAC heeft gepresteerd, daar kan Wetzel never nooit aan tippen. |
|||||||||
09:09 09/02/2010 | panamarenko Dacht dat Brands momenteel in Iran traint of all places. |
|||||||||
09:23 09/02/2010 | spits Feitelijk gebeurt er nog steeds niks ! hier worden hele pagina,s vol gescholden , maar het heeft echt geen nut .RVC doet wat het wil en maken de club KAPOT, laten Frans staan , en hopen zo op een puntje zondag en is het weer iets rustiger , we laten ons gewoon naaien , en aub GEEN .... W Ezel , of zijn we dat echt . Begin dan ook zonder Poepon en John , en zet daar gewoon m,n 020 vriend neer met dissel , daar zit nog een beetje voetbal vernuft in, |
|||||||||
09:38 09/02/2010 | Westside Goede keuze, iemand met voetbalverstand en visie. Snel binnenhalen, direct na het aanstaande verlies van zondag.Ik begrijp echt niet waarom iedereen die Jacobs ziet zitten, die kan maar beter lekker bijdehand gaat doen bij FC Rijnmond op de vrijdag met zn dikke grote muil. |
|||||||||
09:39 09/02/2010 | Anoniem Menzo Brands zijn goede trainers Brands zit volgens mij zonder clubOpzouten Frans |
|||||||||
09:44 09/02/2010 | spits Feitelijk gebeurt er nog steeds niks!hier worden hel pagina,s vol gescholden , maar het heeft echt geen nut.RVC doet wat het wil en maken de club KAPOT, laten Frans staan,en hopen zo op een puntje zondag en is het weer iets rustiger, we laten ons gewoon naaien,en aub GEEN....... W Ezel , of zijn we echt zo dom Begin zondag ook zonder Poepon en John , en zet daar gewoon m,n 020 vriend met dissels , daar zit nog een beetje voetbal vernuft in, |
|||||||||
10:04 09/02/2010 | Anoniem Dolf Roks |
|||||||||
10:04 09/02/2010 | Pascal Als dan toch iedereen namen gaat noemen.Frank Rijkaard!!!. lol Maakt niet uit wie de trainer is. Het is allemaal niets. En voortaan gewoon goede spelers aantrekken i.p.v. die afdankertjes die ooit eens een goede naam hebben gehad of 1 tot 10 europese wedstrijden hebben gespeeld. GEWONE VOETBALLERS DIE WILLEN VECHTEN VOOR DE CLUB!!! die wil ik zien. Dan maakt een trainer ook niet zoveel meer uit. |
|||||||||
10:13 09/02/2010 | Barendrecht JAN EVERSE OF ROB JACOBS,NIETS MEER OF NIETS MINDER |
|||||||||
10:13 09/02/2010 | Anoniem Italia opzouten met je shit verhaal!Andre Wetzel is een man met voetbalkennis en zou perfekt bij Sparta passen ! |
|||||||||
10:19 09/02/2010 | Elswijk Dat gelul altijd over trainers ontslaan. Laat Frans lekker zitte en gebruik dat geld wat je anders kwijt ben aan zijn ontslag om goede spelers te halen. |
|||||||||
10:21 09/02/2010 | Sparta Baaf Zou die Lisa echt zijn? |
|||||||||
10:56 09/02/2010 | Overschie Na de flirt met De Mos is de flirt met Wetzel het volgende voorbeeld van de onkunde van De Jong, Bonthuis, Achten en Bonthuis. |
|||||||||
11:27 09/02/2010 | Frits de Raad Ik ben al een tijdje helemaal klaar met mijn club.....en dat doet pijn!Stelletje prutsers! |
|||||||||
11:29 09/02/2010 | Haagse Spartaan 08:53 09/02/2010 | A64Wetzel heeft zich niet zo slim gedragen bij Den Haag. Liever Brands. Recht door zee en geloofwaardig. Wat hij met NAC heeft gepresteerd, daar kan Wetzel never nooit aan tippen./// Brandts staat voor anti-voetbal, vandaar dat hij er bij NAC werd uitgekegeld. De top van NAC pruimde het defensieve afbraakvoetbal niet. |
|||||||||
12:08 09/02/2010 | plekzat anoniem 22.37,wat zei je nou, rob jacobs en rene v d gijp,je bent niet in het circus bij bassie en adriaan.kom we hebben al een clown op de bank zitten.ik vind dat al meer dan genoeg.en dan die pipo nog in die bestuurskamer,maar mij is het lachen al vergaan. |
|||||||||
12:10 09/02/2010 | the beat is flo_wn wetzel, daar schieten we echt mee op zeg...dat is toch geen verbetering?1 x een succesje gehad met vvv volgens mij... |
|||||||||
12:15 09/02/2010 | cvetkov ik vind Wetzel prima vent, maar uh die is toch nog niet zo lang gedegradeerd met vvv. Ik zie en rode draad in de voorkeuren. We moeten juist degraderen, Petel Bonthuis heeft eldels belangen...... |
|||||||||
12:18 09/02/2010 | plekzat wetsel,is het geen wezel[bange],ik vind hem als trainer niet zoveel,maar in het bestuur lijkt hij me wel geschikt,als een of ander manager. |
|||||||||
12:38 09/02/2010 | Nac Breda Haagse Spartaan: Dat klopt, maar destijds, toen NAC bijna degradeerde en bijna failliet was, was hij degene, die de trein (met Vlemminx) weer op de rails zette. Met een 3de plaats als gevolg. Het gaat er om wat SPARTA nu nodig heeft, zodat je straks verder omhoog kunt gaan kijken. Vandaar, dat ik zeg, verstandige keus, Ernie Brandts!Sportieve groet. |
|||||||||
12:38 09/02/2010 | De Dokter geen Touzani en Van Gessel in Sparta-1ze tikken alleen maar breed en komen te laat Van Gessel tegen Vitesse (1-1), Van Gessel tegen Heracles (1-1) Touzani tegen Roda (2-0), Touzani tegen Enevoldsen. Van Gessel mocht bij NAC weg na een seizoen waarin hij 3x in de basis heeft gestaan. Die wedstrijden gingen met 5-0 5-1 en 3-1 verloren. En dat was in het seizoen waarin NAC met Brandts ijzersterk presteerde en heel hoog eindigde. Alleen met Van Gessel in de basis ging het 3x mis. Kom op, dat soort gegevens zijn zo op te vissen. Wat er nu gebeurt is zo voorspelbaar. Met Van Gessel en Touzani gaat Sparta naar de Jupiler League in. Heel vervelend. |
|||||||||
12:40 09/02/2010 | De Dokter Als Brandts komt, stelt hij in elk geval Van Gessel niet op. |
|||||||||
12:41 09/02/2010 | T.D.S. Goed zo, een beetje druk op de ketel.Laat Adelaar maar zitten, maar zet AUB Jos van Eck voor elke training en laat Adelaar maar op kantoor zitten. En bij de wedstrijden zitten. Misschien kan hij alvast bedenken hoe het volgend jaar beter kan. |
|||||||||
12:43 09/02/2010 | Anoniem Nee geen wetzel, pffffff... dit is ook niet echt hoopgevend |
|||||||||
12:52 09/02/2010 | Ole Madsen Met ons budget kunnen we niet verwachten dat wij het hele seizoen door voldoende presteren. Eerste gedeelte ging redelijk en toen was iedereen tevreden . Helaas zakte het na PSV volledig in en zijn een paar spelers de weg / inspriratie kwijt. Spelers , technische staf, RvC en supporters moeten rust in te tent houden en niet ieder voor zich zaken naar buiten brengen. Sluit de rijen en ga er met zijn allen voor. VVV moet over de kling gejaagd worden zondag. |
|||||||||
12:59 09/02/2010 | Pindakaaz Laat Adelaar maar zitten. Wetzel is net zo'n slechte trainer. |
|||||||||
13:22 09/02/2010 | OBL achter Sparta Hartstikke leuk die troll, denk je nou echt dat adelaar zijn dochters bij ons "randdebielen" zet nee want wij zijn maar het kwijlende volk dat maar moet klappen en alles goed moet vinden en alles moet tolereren want ja het is tenslotte niet onze club nee dat is het al jaren niet meer.Hoge heren hebben onze club groot gemaakt en gaven het langzamerhand aan het volk het voetbal veranderde en supporters groeperingen kwamen op. Nu dat we al weer een aantal jaren eredivisie spelen is het zoals altijd weer bestuurd door hoge heren in strakke pakken met gelikte speeches over hoe-het-volgend-jaar-wel-beter-zal-gaan want uiteraard moeten wij hun geloven! Vele echte spartanen zijn al van onze club weggegaan onze harde kern is klein en ook niet meer instaat om iets te doen, we zijn geen ado of feyenoord. Het voelt zelfs ranzig om te denken over Zuid maar het is de realiteit dat wij nooit zo'n hardekern zullen hebben. Uiteraard komen nu weer de reacties over hooligans etc, leuk en aardig maar als zij het ergens niet mee eens zijn komen ze er wel voor op en wij laten ons maar lekker afslachten en afzeiken en nou dan gaan we met de 17e lekker de bus blokkeren(Had er graag bij willen zijn maar kon niet door prive omstandigheden) Onze aanhang zal ook niet veranderen als wij zo blijven sukkelen vele jongen jongens zoals ik zitten met vaders en grootvaders op te tribunes en die zien er niet zo naar uit om tussen de godverdommes en de kankers in te zitten. Nee als wij degraderen komt er een grote schoonmaak men voelt zich dan nog te groot om bij sparta te blijven op dat moment moeten wij ons verzamelen en verenigen en ook een goede harde kern vormen, ik roep niet op tot geweld of vandalisme, ik roep slechts op tot actie tot een vorm van samenwerking. Is het niet zo dat vele van onze supporters groepen bestonden in de degradatie tijd? Waarom kan dat nu niet? Als wij met ze alle samenwerken moeten ze wel het is en blijft ook onze club, zij zien sparta als geldvarkentje maar wij zien het als onze familie. Niemand kiest zo maar voor Sparta altijd voor een reden daarom is Sparta zo speciaal in onze omgeving is het altijd Zuid dit zuid dat maar een Sparta hart dat zit in je opvoeding en dat is duidelijk niet het geval bij de hoge heren. Het ligt niet aan Adelaar of Wetzel of al zou ik er zelf staan, deze mensen kunnen niet hun werk doen met een stel heigende dagobert ducks boven hun en niet alleen dat het rommelt sowieso bij sparta waarom zou grootscholten opeens TD zijn na het vertrek van iemand die WEL verstand heeft van de voetballerij. Hoe zo kies je een onervaren iemand terwijl er net een groot meester wegging? Onze club is verpest en verkracht en we zijn zwaar terminaal maar wij met ze alle kunnen de chemo zijn, laat je horen stop met zeiken en zeuren laat je mening horen. |
|||||||||
17:43 09/02/2010 | Piet Curacao Trek Wetzel aan als interim technisch directeur tot aan het einde van het seizoen. Heeft goede persoons- en beroepskenmerken. Belast met verbetering communicatie tussen trainers - spelersgroep en bestuur. Heeft de voetbaltechnische en bestuurlijke/managementkwaliteiten om een goed klankbord te zijn voor zowel bestuur als trainers/spelers. Herstel van vertrouwen en geloof in eigen kunnen is waar het nu om gaat. Voor supporters geldt hetzelfde. Sta aanstaande zondag weer achter het team en verlies je niet in negatief gedrag en opmerkingen tijdens de wedstrijd. |
|||||||||
17:52 09/02/2010 | Juan Martinez ADolf Roks kan dit verslagen Duitse Leger misschien weer naar een hoger niveau tillen.Jawohl mein Führer Dolf sagt die Bonthuis! |
|||||||||
17:56 09/02/2010 | FCDH Gezellig, komen we Wetzel weer tegen volgend jaar....... in de jupiler league! Bevalt kennelijk goed, afgedankte trainers van Den Haag, neem Atteveld er ook maar alvast bij als opvolger van wetzel over een paar maanden. oja, en als ie niet bevalt wil ie 3 ton mee van "zijn club" |
|||||||||
18:13 09/02/2010 | Anoniem je heb gelijk lisa ontzettend zielig zooitje hier.Als je te weinig kwaliteit kwa spelers hebt dan kan de trainer er ook niks aan doen maar dat snappen die dommertjes hier niet. |
|||||||||
20:40 09/02/2010 | Hans Waar gaat dit over, het leidt allemaal nergens toe. |
|||||||||
21:00 09/02/2010 | Haagse Spartaan 17:43 09/02/2010 | Piet CuracaoTrek Wetzel aan als interim technisch directeur tot aan het einde van het seizoen. Heeft goede persoons- en beroepskenmerken. Belast met verbetering communicatie tussen trainers - spelersgroep en bestuur. Heeft de voetbaltechnische en bestuurlijke/managementkwaliteiten om een goed klankbord te zijn voor zowel bestuur als trainers/spelers. Herstel van vertrouwen en geloof in eigen kunnen is waar het nu om gaat. Voor supporters geldt hetzelfde. Sta aanstaande zondag weer achter het team en verlies je niet in negatief gedrag en opmerkingen tijdens de wedstrijd./// Respect voor deze reactie!!! |
|||||||||
21:02 09/02/2010 | Haagse Spartaan 12:38 09/02/2010 | Nac BredaHaagse Spartaan: Dat klopt, maar destijds, toen NAC bijna degradeerde en bijna failliet was, was hij degene, die de trein (met Vlemminx) weer op de rails zette. Met een 3de plaats als gevolg. Het gaat er om wat SPARTA nu nodig heeft, zodat je straks verder omhoog kunt gaan kijken. Vandaar, dat ik zeg, verstandige keus, Ernie Brandts! Sportieve groet./// Het is vooral Vlemminx geweest. ; ) |
|||||||||
23:20 09/02/2010 | Anoniem Kisa , je hebt groot gelijk!! Gr. LUNA |
|||||||||
23:21 09/02/2010 | Anoniem Sorry, Lisa |
|||||||||
12:23 10/02/2010 | Anoniem Ernie brands, speelde met volendam, en met nac, ook leuk voetbal met goede resultaten. lijkt me ook wel goeie oplossing, mocht er een nieuwe trainer nodig zijn.. |
|||||||||
15:14 10/02/2010 | Anoniem Wie zegt dat er geen talenten binnen Sparta zitten kan maar beter een andere club steunen.ook ik train jongens met of zonder talent en geniet elke zaterdag van een leuke pot voetbal maar je moet de jongens wel weten te stimuleren en iets leren.opdit moment ontbreekt het aan allebei Frans moet niet achteruitspelen maar aanvallen een uitgekozen mogelijkheid nu om aktief aanvallend voetbal te spelen want strootman is geschorst en met rustjes in de basis op het middenveld zit er weer pit in die knokt voor elke grasspriet en is na 75 minuten kapot maar heeft wel gevoetbald. dus voor een zondag Frans een aanvallende opstelling graag volgende week maandag kijken we wel wie er dan nog op de bank zit bij sparta als trainer Jack |
|||||||||
16:09 10/02/2010 | Anoniem Denk je dat het de spelers goed doet zo je mensen af te zeiken en vooral als ze in het veld lopen ik weet dat er een paar niet tegen kunnen en dat is toch niet zo raar of wel. steun je mensen en zelfs als je adelaar afzeikt dat ie weg moet, en de spelers moeten zondag tegen vvv spelen denk je dat die dan wel er genoeg vertrouwen in hebben jullie doen hier zeker ook aan mee. |
|||||||||
09:10 11/02/2010 | Sideburnn Mocht Frans(terecht of niet)na VVV het veld moeten ruimen zou Ernest Faber eens gevraagd moeten worden voor een gesprek.Deze heeft zelf FC Eindhoven een goede reeks laten neerzetten. |
|||||||||
14:38 11/02/2010 | PIM Verbeek Laat adelaar nou maar zitten want ook wetzel met zijn zg nette bluf is het niet.welke aankopen heeft hij verricht bij ado den haag . allemaal miskopen dus..ook een man die denkt dat hij het beter weet. zie intervieuw in hc courant maar. neen en dan nog 350000 euro willen hebben. allemaal overschatting van hun eigen capaciteiten. laten wij verstandig zijn en niet in paniek treden. eind van het seizoen balans opmaken en over 1 jaar pim verbeek als sterke man halen. einde dienstverband met australie. zo n man kan een iets betekenen. heeft ervaring ,know how , veel internationale contacten en spartaan. dus wachten op PIM VERBEEK over 1 jaar. renee van de gijp zij het terecht het gaat al jaren niet goed. het ontbreekt aan echte voetbalvisie........ |
|||||||||
23:14 11/02/2010 | RVR Foppe! |
|||||||||
23:16 11/02/2010 | RVR Met zijn leefijd (FOppe) vloeit hij vanzelf af. KOst het een keer geen geld! |
|||||||||
| |||||||||











