Positie Adelaar aan zijden draadje |
|||||||||
Maandag 08 Februari 2010 Maandagmiddag komt de Raad van Commissarissen van Sparta Rotterdam bijeen om de huidige situatie van de club te bespreken. Met 3 punten uit 10 wedstrijden hebben de ploeg en hoofdverantwoordelijke Frans Adelaar een wanprestatie geleverd, en lijkt het vijf voor twaalf te zijn voor de Utrechtse coach.
Aanvoerder Kevin Strootman laat weten nog voor de volle 100% achter de trainer te staan, maar dit neemt niet weg dat de situatie precair is. Eigenlijk heeft Sparta in de wedstrijden na de winterstop een uitgelezen mogelijkheid laten liggen om in een viertal wedstrijden tegen directe concurrenten (ADO thuis, NEC uit, Vitesse thuis en Roda uit) afstand te nemen van de onderste plaatsen. In plaats daarvan is de beruchte streep alleen maar dichterbij gekomen, en het komende programma is lastig (o.a. PSV uit, NAC thuis, Ajax thuis, AZ thuis en Twente uit), om van het laatste deel van het competitieprogramma maar niet te spreken (o.a. Heerenveen uit, Feyenoord uit, Utrecht thuis en Groningen uit). Of het verwijderen van Adelaar de oplossing zou zijn kan niemand voorspellen, maar er heerst momenteel binnen de RvC grote ontevredenheid over de huidige prestaties. Verder is er op korte termijn weinig vertrouwen in verbetering van de situatie, en wordt een vervanging van de hoofdtrainer ernstig overwogen. Er zijn echter drie grote struikelblokken die Adelaar momenteel in het zadel houden. Ten eerste zijn daar de financiën. Sparta heeft dit seizoen het budget al ruimschoots overschreden, en bij een gedwongen vertrek van Adelaar moet Sparta 300.000 euro aftikken. Als de situatie onhoudbaar blijkt te zijn kan dit geld echter wel opgehoest worden. Het tweede punt betreft de assistent van Frans Adelaar, Adri van Tiggelen. Deze staat voor de volle 100% achter de hoofdcoach, en zou zich bij een gedwongen vertrek van Adelaar solidair verklaren met de Utrechter. Dit zou voor Sparta zowel technisch als emotioneel een aderlating zijn. Het derde en laatste struikelblok is de daadwerkelijke vervanging van Adelaar. Goede trainers liggen niet voor het oprapen, en de voor Sparta interessante Ten Cate of Everse zijn elders aan de slag gegaan.
Insiders geven aan dat zelfs Richard Grootscholten niet kan aangeven wat de uitkomst van het gesprek zal zijn, maar alles wijst erop dat de toekomst van Adelaar bij Sparta aan een zijden draadje hangt. De verwachting is echter dat (mede vanwege de eerder genoemde struikelblokken) Adelaar nog minimaal een week zal aanblijven, tot en met de wedstrijd tegen VVV Venlo. Mocht ook die wedstrijd verloren gaan, dan is de positie van Adelaar definitief onhoudbaar, en zal een ontslag niet meer te voorkomen zijn. |
|||||||||
| Door: de redactie | |||||||||
00:40 08/02/2010 | Anoniem Zondag inderdaad zijn laatste kans.Als sparta goed voetbal, maar boven alles een goed resultaat(anders dan 3 punten is zwaar klote) neerzet dan laat sparta onze adelaar blijven. Zoniet dan flikkerstraalt adelaar terug naar utrecht. |
|||||||||
00:42 08/02/2010 | Bezorgde Spartaan Er zullen weer wel heel wat ongenuanceerde reactie in dit topic verschijnen over papzakken en plofkoppen. Als we daar echter even overheen lezen moeten we natuurlijk wel constateren dat we een serieus probleem hebben. De ploeg stagneert al weken, en er lijkt ook totaal geen beleving/bezieling te zijn. De trainer eruit gooien is vaak niet te oplossing, maar vaak genoeg ook wel. Denk aan de verwijdering van Snoei in 2005. Zonder die noodgreep waren we nooit gepromoveerd. Ik denk dat we er in dit geval goed aan doen Adelaar te verwijderen, het is op. Hij is al 3 keer gedegradeerd ofzo? Laat het aub geen 4e keer worden.... |
|||||||||
07:00 08/02/2010 | JVH We zullen zien wat er vandaag gaat gebeuren. Maar dat we zo doorgaan, dat kan natuurlijk niet het geval zijn. Ben benieuwd wat deze dag zal brengen... |
|||||||||
07:02 08/02/2010 | Jt Per ongeluk spelen we een goede wedstrijd zondag, of vvv heeft een totale off-day, trainer mag blijven?? Om dan vervolgens de rest van de competitie maar op deze voet verder te gaan als de afgelopen 10 wedstrijden.....zucht |
|||||||||
07:02 08/02/2010 | de kenner hoeveel trainers moeten we nog verslijten?. en grootscholten moet dan ook maar opstappen. kan fransie niet een andere functie krijgen binnen de club ( b.v hoofd jeugdopleiding ) dan hoef je ook geen afkoopsom te betalen. |
|||||||||
07:16 08/02/2010 | cvetkov frans de jeugdopleiding...ha ha ha deze nitwit ook nog onze wortels kapot laten maken. opzouten. Iedere willekeurige gymleraar of mental coach haalt meer uit deze groep |
|||||||||
07:23 08/02/2010 | Jerry Ja het is een precaire situatie; laten we hopen dat er een oplossing gevonden wordt. Dus nu even afwachten en - zoals hierboven vermeld - het ongenuanceerde, ordinaire schelden achterwege laten! |
|||||||||
07:26 08/02/2010 | De Titanic zinkt.... Ik verwacht niet anders dan dat Adelaar vandaag ontslagen wordt, struikelblokken of niet. Onder deze "trainer" winnen we echt geen wedstrijd meer. |
|||||||||
07:48 08/02/2010 | Anoniem Oprotten met die klootzak! |
|||||||||
07:57 08/02/2010 | de inbreker De zoveelste trainer (en ook voetballers) die voortijdig mag vertrekken, het bestuur heeft misschien wel verstand van financieen maar geen verstand van voetbal. |
|||||||||
07:58 08/02/2010 | 010 - CREW Degradatie kost een veelvoud van 3 ton en daarbij, iedereen is vervangbaar dus ook Spijker als hij zo nodig solidair wilt zijn. RvC daadkracht please !! en neem de enige juiste beslissing !! |
|||||||||
08:08 08/02/2010 | Capt henk Helemaal eens Bezorgde Spartaan. Door die vele ongenuanceerde scheldpartijen wordt deze site door heel veel serieuze spartanen niet meer bezocht. Ik heb me er uit frustratie ook schuldig aan gemaakt en een relatie gelegd met het begroeide voorhoofd en de intelligentie van Frans A. We hebben echter een serieus probleem en dat willen alle spartanen gewoon niet zien. zowel supporters als de clubleiding zijn er van overtuigd dat we voldoende talent hebben om te overleven. Talent betekent zo ongeveer dat je aangeboren kwaliteiten hebt die je nog kunt of moet ontwikkelen om een bepaald niveau te bereiken. Dus: veel talent in onze selectie betekent dat er veel spelers zijn die het vereiste ere-divisie niveau nog niet hebben. Laat staan dat ze al de kwaliteiten hebben om een ploeg, waarbij de weinige geroutineerde spelers in een dip zitten, uit de stront te trekken. Dit is niet een probleem van dit seizoen, maar dat speelt al sinds de terugkeer op het hoogste niveau. Ik begrijp evenmin de hosanna over onze jeugdopleiding. Ik zie geen enkele jonge speler die in staat is een dieptepass te geven, een goede voorzet te geven of een goede corner of een vrije trap te nemen. Een toevals treffer van Strootman uit een vrije trap daargelaten. Onze arrogantie over de kwaliteit van onze jeugdopleiding, onze selectie en wat wij als club in Rotterdam en Nederland nog voorstellen, kent werkelijk geen grenzen en wordt zo lanzamerhand genant.We verleizen hierdoor veel symphatie, want het slaat werkelijk nergens op. Wanneer je al seizoenen lang in niet vanwege een taktiek maar door gebrek an kwaliteit in uitwedstrijden niet eens over de middelijn komt dan wordt het toch een keer tijd voor zelfkritiek en de zwakke plekken binnen de BVO Sparta bloot te leggen. Mijn stelling is dat we er met Adelaar er direct uitvliegen en ons met een andere trainer misschien via de naco het eredivisieschap nog een jaar kunnen rekken. Maar met deze arrogantie valt het doek een keer. Definitief ! |
|||||||||
08:28 08/02/2010 | Draat De RvC zou er goed aan doen ook eens het functioneren van het bestuur onder de loupe te nemen. Sinds het aantreden van Bonthuis is Vloet volgens mij de enige hoofdtrainer die zijn contract heeft uitgediend en zelfs hij is met slaande deuren vertrokken. Dat zegt iets over de kwaliteiten van het bestuur (Bonthuis, Van Cuilenborg), zowel wat het aantrekken van trainers betreft als het onderhouden van een behoorlijke arbeidsrelatie.Verder heeft technisch manager Grootscholten (die dit seizoen toch de eindverantwoordelijke is voor de samenstelling van de selectie) een grote lijst missers op zijn naam staan en de hoofdtrainer opgescheept met een onevenwichtige selectie met een stuk of acht aanvallers, slechts een rechtsback en linksback, een keeper die een regelrechte paniekaankoop was en een piepjong middenveld. Het laten vertrekken van Slot is een grote inschattingsfout gebleken en Sparta had een bikkel als Rose in deze fase van de competitie heel goed kunnen gebruiken. In feite is Boakye de enige nieuwe speler die voldeed aan de verwachtingen. Ontslag van Adelaar is wellicht onvermijdelijk, maar symptoombestrijding. De problemen zitten dieper, veel dieper. |
|||||||||
08:29 08/02/2010 | Capt henk Helemaal eens Bezorgde Spartaan. Door die vele ongenuanceerde scheldpartijen wordt deze site door heel veel serieuze spartanen niet meer bezocht. Ik heb me er uit frustratie ook schuldig aan gemaakt en een relatie gelegd met het begroeide voorhoofd en de intelligentie van Frans A. We hebben echter een serieus probleem en dat willen alle spartanen gewoon niet zien. zowel supporters als de clubleiding zijn er van overtuigd dat we voldoende talent hebben om te overleven. Talent betekent zo ongeveer dat je aangeboren kwaliteiten hebt die je nog kunt of moet ontwikkelen om een bepaald niveau te bereiken. Dus: veel talent in onze selectie betekent dat er veel spelers zijn die het vereiste ere-divisie niveau nog niet hebben. Laat staan dat ze al de kwaliteiten hebben om een ploeg, waarbij de weinige geroutineerde spelers in een dip zitten, uit de stront te trekken. Dit is niet een probleem van dit seizoen, maar dat speelt al sinds de terugkeer op het hoogste niveau. Ik begrijp evenmin de hosanna over onze jeugdopleiding. Ik zie geen enkele jonge speler die in staat is een dieptepass te geven, een goede voorzet te geven of een goede corner of een vrije trap te nemen. Een toevals treffer van Strootman uit een vrije trap daargelaten. Onze arrogantie over de kwaliteit van onze jeugdopleiding, onze selectie en wat wij als club in Rotterdam en Nederland nog voorstellen, kent werkelijk geen grenzen en wordt zo lanzamerhand genant.We verleizen hierdoor veel symphatie, want het slaat werkelijk nergens op. Wanneer je al seizoenen lang in niet vanwege een taktiek maar door gebrek an kwaliteit in uitwedstrijden niet eens over de middelijn komt dan wordt het toch een keer tijd voor zelfkritiek en de zwakke plekken binnen de BVO Sparta bloot te leggen. Mijn stelling is dat we er met Adelaar er direct uitvliegen en ons met een andere trainer misschien via de naco het eredivisieschap nog een jaar kunnen rekken. Maar met deze arrogantie valt het doek een keer. Definitief ! |
|||||||||
08:34 08/02/2010 | - 010 - Adelaar oprotten, en neem de spijker aub mee is al de tweede keer dat hij zich solidair met de coach verklaart. |
|||||||||
08:37 08/02/2010 | Van Rijk Wees reëel. Adelaar heeft zijn kansen gehad en niet benut. Onder leiding van Adelaar zal tegen VVV ook weer niet gewonnen worden. Stel een nieuwe trainer aan, probeer via de nacompetitie alsnog veilig te spelen en ga dan de zaken intern op orde stellen. Vooral op technisch gebied rondom het eerste elftal is er overduidelijk sprake van wanbeleid. |
|||||||||
08:47 08/02/2010 | Realist Laat Adelaar lekker zitten. Maar beraad je eens over die twee "assistenten". Leuk voor Jong Sparta en A1. Maar bij het 1e is duidelijk een stap te ver.Haal Meijer en Van der Laan bij de selectie en vul hun vertrek op door Van Tiggelen en Van Eck. Adelaar blij, Sparta blij ;-) |
|||||||||
08:47 08/02/2010 | Wopie Oh dus tegen VVV winnen dan zijn we nu veilig en is Adelaar ook veilig? Gewoon nu of nooit. Jan Everse was de oplossing maar nu hoeft het niet meer.Bedankt bestuur die al jaren daar zit en ze zakken vult ;) |
|||||||||
08:48 08/02/2010 | Maarten W Het bestuur bereikt niet echt veel als men Frans Adelaar ontslaat. De nacompetitie ontlopen zal bijna onmogelijk zijn. Wie er ook voor de groep staat. Zo belangrijk is de trainer ook niet, denk aan Frank Rijkaard, een top trainer, maar Sparta degradeerde onder hem.Natuurlijk zijn er hele goede trainer, die wel invloed op het team hebben, maar die zullen nooit voor Sparta kiezen. Vandaar, laat Adelaar het seizoen afmaken..... ik hen er nog steeds vertrouwen in, alhoewel het heel spannend zal worden de komende maanden. |
|||||||||
08:50 08/02/2010 | jip de houdbaarheidsdatum van de spijker is ook verlopen hoor. Ik vind het geen probleem dat hij solidair is. Hij is medeverantwoordleijk voor de huidige stand. Ontzettend bedankt voor bewezen diensten, maar we moeten verder ! |
|||||||||
09:01 08/02/2010 | Burp Gewoon de bezem door dat trainerszooitje heen.En meneer Grootscholten mag wat mij betreft ook zijn biezen vandaag pakken. Wat een wanbeleid !!! |
|||||||||
09:03 08/02/2010 | Anoniem is die gast van NAC nog vrij? Ernie Brandts, vond dat wel een goeie kerel. Lijkt me wel iets voor deze groep. |
|||||||||
09:18 08/02/2010 | Einstein @Draat: het probleem is dat de toezichthouder (RvC) ook net zo hard bestuurder is. Je stelt het zelf al: je ziet van Cuilenborg als deel van het bestuur, terwijl hij toch echt als commissaris in de RvC zit.De geschiedenis herhaalt zich. Een klein groepje mensen dat alles beslist en daarbij soms het gevoel voor realiteit lijkt kwijt te raken (vb: 3 jaar aandewiel, kaita, etc etc). |
|||||||||
09:28 08/02/2010 | geintje van heintje ALSMAAR VAN GESSEL OPSTELLEN, TERWIJL-IE OVERDUIDELIJK GEEN EREDIVISIE NIVEAU (MEER) IS...ALSMAAR POEPON OPSTELLEN, TERWIJL-IE AL MAANDEN (ZEER) MATIG IS... Wat een gestuntel!! Resultaten slecht, spel slecht, zig-zagopstellingen en speelwijze, degradatienood & waardevermindering van de goeie spelers. DO I NEED TO SAY MORE!!! Hoe dan ook: naar vooruh! |
|||||||||
09:30 08/02/2010 | Anoniem ERNIE BRANDTS!!!!!!! |
|||||||||
09:32 08/02/2010 | bokkie Als het afkopen van Adelaar 300.000 kost, betekent dat een jaarsalaris van 200.000!Dat is een ridicuul hoog bedrag voor een trainer met zijn staat van dienst. Toch mag dat geen beletsel zijn om hem te ontslaan. De waardevermindering van toptalenten Strootman en Falkenburg ligt veel hoger. Lagere transfersommen voo dit tweetal pakken veel slechter uit dan Adelaar's afkkopsom. Bonestaande dit is niet alleen een brevet van overmogen voor Adelaar, maar ook voor de technisch-directeurs en het bestuurslid technische zaken. Vuilnisman, mogen deze zakken ook mee! |
|||||||||
09:33 08/02/2010 | Gary Heale - Gompie Het belangrijkste is denk ik dat er weer een goede werksfeer komt voor onze "mannen". We hebben een Rotterdammer nodig die zegt waar het op staat maar die tevens wat plezier en ontspanning bij de jongens terugbrengt. Rob Jacobs is wel een sfeermakertje die ook de nuchtere Rotterdamse mentaliteit uitstraalt en dat over kan brengen op de spelersgroep. |
|||||||||
09:35 08/02/2010 | Schuurmanski Er moet meer gelachen worden, het is allemaal veel te serieus. Het gaat nu om de sfeer, die is allerbelabbertst.Zet van mijn part Hans Kaaij Jr of Rene van der Gijp erbij. De tijd van Hughes waren de mooiste tijden....en was hij nu een goede trainer? |
|||||||||
09:38 08/02/2010 | Anoniem Een trainer met een Sparta verleden voor die groep ! Die lapzwans van een Adelaar zit er als een dood vogeltje bij en Van Tiggelen moet niet raar doen, met te zeggen ik sta achter Adelaar, want dan heeft ook hij strond in zijn ogen. Van Tiggelen moet Sparta redden en coachen !!EEN GROOT TALENT ALS DUARTE WORDT MAAR NIET INGEZET; EEN GROTE SCHANDE !!!! |
|||||||||
09:41 08/02/2010 | Anoniem Rob Jacobs is wel een sfeermakertje die ook de nuchtere Rotterdamse mentaliteit uitstraalt en dat over kan brengen op de spelersgroep.GEHEEL MEE EENS!!!! |
|||||||||
09:43 08/02/2010 | Anoniem Alsmaar John opstellen,... Adelaar stelt de verkeerde spelers op en Van Tiggelen is solidair. Beiden opzouten en niet nog een week wachten, want met de opstelling van de laatste weken winnen we nooit. |
|||||||||
09:47 08/02/2010 | PK Anoniem van 9:43 moet PK zijn. |
|||||||||
09:53 08/02/2010 | Eer blijft gek dat je in het voetbal wereldje de meeste centen verdiend door keer opkeer te falen. Dit lijkt mij toch een reden tot ontslag op staande voet. Ik durf zelfs te stellen dat ik ben bestolen als klant, door een medewerker van Sparta. Niks 3 ton pek en veren!!!!!! |
|||||||||
09:55 08/02/2010 | JEB Er zit gewoon iets structureels niet goed bij Sparta over de gehele organisatie. Van de RVC, bestuur tot aan trainers en spelers kloppen de puzzelstukjes niet. Er zijn voors en tegens te noemen om Adelaar weg te sturen. Ik verwacht dat het afhankelijk is van resultaat tegen VVV volgende week. Het is crisis bij Sparta dat is iig één ding wat als een paal boven water staat. |
|||||||||
09:55 08/02/2010 | spartafan John opstellen ja die is drama komt zijn man niet voorbijDuarte mag alleen maar op de bank zitten en 20 min warm lopen en dan mag hij weer gaan zitten Poepon werkt zich rot maar hij word niet bediend door de vleugels Touzani loopt alleen maar met zijn armen te zwaaien Waar is Goddee ? Van Gessel ook maar afscheid van nemen en Rutjes maar opstellen zondag en Duplan daar komt nog gevaar uit |
|||||||||
09:57 08/02/2010 | Ray Clarke Heel makkelijk programma laat onze zak zand gewoon zitten en schildpad voetbal spelen met diesel van Gessel en Moskeeganger Touzani. |
|||||||||
09:59 08/02/2010 | Frysk Onze selectie wordt schromelijk overschat. Is helemaal niet zo goed maar ook niet zo slecht als ze nu spelen. Gelet op het totale gebrek aan zelfvertrouwen denk ik ook dat het beter is een andere trainer voor de groep te zetten. Daarbij is het van belang dat deze vooral de poppetjes op de juiste plaats zet en voor sfeer zorgt. Hoewel ik Rob Jacobs een lor vind met erg veel praatjes kan hij dat wel evenals bijvoorbeeld Gerard van der Lem (ook ex-speler van Sparta). Daarbij zou ik als Van Tiggelen opstapt een ex-speler als assistent zetten die als speler de boel ook scherp kon houden zoals Nico Jalink. |
|||||||||
10:00 08/02/2010 | Schuurmanski Andere opstelling moet nu gaan gebeuren, de tijd van vastigheid is voorbij.Adeleye er uit, speelt de bal altijd slecht, op kniehoogte of met een pisboog in waardoor de ontvanger er niets mee kan doen. Gessel,John, Poepon beide uitermate teleurstellend eruit In: Knol/Rutjes/Duplan/Godee. |
|||||||||
10:05 08/02/2010 | hans van der sluijs Als je maar gezond bent,dat is belangrijker dan Sparta. We zetten nu een streep onder alle negativiteiten.We gaan nog eenmaal met zijn allen achter de club staan.Een positieve uitsraling vanaf de tribune doet wonderen. Gegroet |
|||||||||
10:07 08/02/2010 | Anoniem Arjan v.d. Laan en Jos v Eck voor de klas. |
|||||||||
10:11 08/02/2010 | jan stuur dan ook gelijk grootscholten mee want hij is hier ook verantwoordelijk voor |
|||||||||
10:18 08/02/2010 | Capt henk Innnnddderrrdddaad Hans. Gezondheid gaat voor alles en het blijft gewoon een ( duurbetaald ) spelletje. Dat is precies de reden dat ik nu na 50 jaar voor mezelf gekozen heb en niet meer mn nieren ga zitten opvreten bij 0,0 graden. Ik blij het allemaal volgen, maar steeds meer op afstand. We zijn al jaren met afstand de meest onrustige club met de meest grote interne vuiligheid. Echt een slangenkuil(emborg). Sparta WAS de club van Rotterdam. Heeelll lang geleden. Bij een degradatie of faillisement ga ik lekker naar mn bootje. Ze bekijken het lekker die volgevreten zakenlui met hun machtsspelletjes. |
|||||||||
10:29 08/02/2010 | Sander van Gessel Frans kan er niets aan doen, met een kleine begroting kan je ook niet meer verwachten dan een 15e plaats. |
|||||||||
10:32 08/02/2010 | Anoniempie Van Tiggelen mag ook vertrekken, hij kan niet communiceren en wat is nou zijn bijdrage? |
|||||||||
10:33 08/02/2010 | bob jacobs we moeten rustig blijven,als supporters,we mogen best een keer verliezen,maar stel wel een beter elftal op,en niet die van gessel en touzani,daar win je geen oorlog mee.seliga. koenders,knol,
adeleye,slijngard.falkenburg.
viergever,duarte.dissels,poepon,bodul. |
|||||||||
10:35 08/02/2010 | John John eruit? Dat is de meest constante speler, speelt elke week k*t.. |
|||||||||
10:35 08/02/2010 | We zien het wel van Gessel is zondag aanvoerder !!!Gaan we zonder Adelaar wèl winnen ? Denk het niet ! Dele Adeleye loopt einde seizoen gratis de deur uit (als er nog een club is die hem wil hebben) en Strootman is geen 5 miljoen meer waard, maar hoogstens 500.000 euro. Voeg hierbij de eventuele afkoopsom voor Adelaar en we hebben weer een actie nodig op giro 555. |
|||||||||
10:44 08/02/2010 | Anoniem rob jacobs halen als interim |
|||||||||
10:44 08/02/2010 | Anoniem YES VAN GESSEL AANVOERDER !!! eindelijk een echt aanvoerder van het lamzakken team whahah |
|||||||||
10:52 08/02/2010 | Anoniem 08:47 08/02/2010 | RealistLaat Adelaar lekker zitten. Maar beraad je eens over die twee "assistenten". Leuk voor Jong Sparta en A1. Maar bij het 1e is duidelijk een stap te ver. Haal Meijer en Van der Laan bij de selectie en vul hun vertrek op door Van Tiggelen en Van Eck. Adelaar blij, Sparta blij ;-) Ben zeer benieuwd wie er achter deze "REALIST" zit volgens mij een Adelaar adept. Volledige onzin dus. |
|||||||||
10:54 08/02/2010 | Sparta Baaf Allemaal gelul. Met dit materiaal moet een goede opstelling mogelijk zijn. Dus de trainer is wel degelijk verantwoordelijk. Hij zet Duplan erin als het publiek erom zingt, hij blijft aan Touzani vasthouden, Adeleye blijft maar klunzen achterin en Knol zit op de bank. De jeugd krijgt geen voorkeur meer...en ga zo maar door.Zet mij zo'n 3 wkn voor de groep en wij zijn veilig, hoewel... |
|||||||||
11:07 08/02/2010 | Koef Blijven de heertjes van de RvC wel gewoon zitten, Belachelijk........! Cees van Cuilenborg pak je boeltje op, en make a move, Grootscholten aardige vent, maar geen kennis van zaken op dit Niveau!Tijd voor een hele grote BEZEM!!!! Aanvegen die hap................ |
|||||||||
11:12 08/02/2010 | k.v.ij He baaf zullen we samen voor de groep gaan staan weet zeker dat we zelfs van psv winnen |
|||||||||
11:15 08/02/2010 | Servette Geneve Adelaar heeft volgens mij de beste selectie tot zijn beschikking in mijn 10 jaar als seizoenskaarthouder. Ik zit nog dagelijks met het avondeten tegen de elftallen van Vloet aan te kijken op mn placemets, het is toch bizar dat je daarmee wel nacompetitie ontliep, wat nu niet lijkt te lukken. |
|||||||||
11:17 08/02/2010 | Cambiasso @ 10:54 08/02/2010 | Sparta BaafMag ik dan je assistent zijn ? Ik denk dat we dan zelf nog europees halen. Zeker ook wel met de know how van Aad |
|||||||||
11:19 08/02/2010 | Van Rijk Laat mij Rob Jacobs maar assisteren en er een portie Rotterdamse humor en lef tegen aangooien. Wie zijn ze dan, die omhooggevallen boertjes uit Venlo? Op een vol Kasteel klappen we er zondag vanaf de eerste minuut vol op met Seliga zonder oorwarmers in het doel, de zelf opgeleide Jaliens als rechtsback, Adeleye en aanvoerder Knol centraal achterin, Slijngard linksback, Van Bueren en Viergever als controlerend blok op het middenveld, Duplan hangend op rechts, Duarte hangend op links, Poepon als diepste spits met daar kort achter Falkenburg. Heb er nu al zin in! |
|||||||||
11:19 08/02/2010 | Haagse Spartaan 10:52 08/02/2010 | Anoniem08:47 08/02/2010 | Realist Laat Adelaar lekker zitten. Maar beraad je eens over die twee "assistenten". Leuk voor Jong Sparta en A1. Maar bij het 1e is duidelijk een stap te ver. Haal Meijer en Van der Laan bij de selectie en vul hun vertrek op door Van Tiggelen en Van Eck. Adelaar blij, Sparta blij ;-) Ben zeer benieuwd wie er achter deze "REALIST" zit volgens mij een Adelaar adept. Volledige onzin dus./// Het ligt altijd bij jullie aan de trainer. Zout toch op. Sparta is al jaren geen schim meer wat het in de jaren '80 was. Beleid wordt uitgezet door de bestuursorgaan van de club. Zij hebben gefaald. Lijkt mij eerder dat deze dienen op te stappen, zodat de trainer kan doen waarvoor het is aangetrokken. Verder moeten mede-Spartanen niet doen alsof Sparta een topclub is en maar even van iedere tegenstander kan winnen. Van de jonkies kan je niet al te veel verwachten. Het zijn de ervaren spelers die de jonkies niet op sleeptouw kunnen nemen. Realist heeft in deze gelijk en moet de schuld niet bij de trainer gelegd worden. |
|||||||||
11:22 08/02/2010 | Haagse Spartaan 10:52 08/02/2010 | Anoniem08:47 08/02/2010 | Realist Laat Adelaar lekker zitten. Maar beraad je eens over die twee "assistenten". Leuk voor Jong Sparta en A1. Maar bij het 1e is duidelijk een stap te ver. Haal Meijer en Van der Laan bij de selectie en vul hun vertrek op door Van Tiggelen en Van Eck. Adelaar blij, Sparta blij ;-) Ben zeer benieuwd wie er achter deze "REALIST" zit volgens mij een Adelaar adept. Volledige onzin dus./// Het ligt altijd bij jullie aan de trainer. Zout toch op. Sparta is al jaren geen schim meer wat het in de jaren '80 was. Beleid wordt uitgezet door de bestuursorgaan van de club. Zij hebben gefaald. Lijkt mij eerder dat deze dienen op te stappen, zodat de trainer kan doen waarvoor het is aangetrokken. Verder moeten mede-Spartanen niet doen alsof Sparta een topclub is en maar even van iedere tegenstander kan winnen. Van de jonkies kan je niet al te veel verwachten. Het zijn de ervaren spelers die de jonkies niet op sleeptouw kunnen nemen. Realist heeft in deze gelijk en moet de schuld niet bij de trainer gelegd worden. |
|||||||||
11:28 08/02/2010 | Sparta for Ever Och ja bij Sparta vertrekt elk jaar de trainer, aangemoedigd door de deskundigen van de DN tribune. Het is natuurlijk belachelijk dat we nu al weer meer uitgeven dan ons budget. Willen we Feyenoord achterna? Niets kopen, niets wegsturen en achter de ploeg gaan staan en dat tuig uit het stadion verwijderen. Dan komt alles weer goed en blijft het gezellig bij Sparta. |
|||||||||
11:31 08/02/2010 | cvetkov istie al weg?ik zag net wel iets overvliegen maar dat bleek een gans te zijn (ook dom, maar in ieder geval nog waakzaam) |
|||||||||
11:33 08/02/2010 | Goofy Grote bezem door het hoofdgebouw, wanbeleid wat jaren gevoerd wordt is niet voorstelbaar. Gooi alle overbodige mensen eruit en ga terug naar de basis. Dan heb je sowieso een aantal kostenplaatsen minder, waardoor je je meer op het voetbal kan richten. Gooi natuurlijk ook de technische staf eruit en haal Ernie Brandts. |
|||||||||
11:36 08/02/2010 | spartaan1888 ene kant zou adelaar weg moeten bij sparta maar als je kijkt wat eigenlijk de struikel blokken zijn adri hoort gewoon bij sparta en zou zeer zonde zijn als hij weg zou gaan het blijft jammer dat adri zelf niet de trainer van sparta wil worden maar als ik me goed kan herinderen vorig seizoen en dat seizoen er voor had sparta ook al zoon zelfde periode waarin er 10 wedstrijden niet werd gewonnen ik vraag me 1 ding af wanneer houd dit op en wanneer kunnen we een keertje ECHT omhoog gaan kijken zoals bein van het seizoen pff we stonden 9 wat ging het goed roda thuis vvv uit daar moesten we toch wel punten kunnen pakken maar helaas op deze manier kunnen we nooit echt is omhoog gaan kijken of dromen van het linkerrijtje |
|||||||||
11:38 08/02/2010 | M.l.King Wat ik niet begrijp is het feit dat de raad van commissarissen moet beslissen over het wel of niet aanblijven van een coach.ik zie die gasten wel eens en ik praat wel eens met ze ,maar om nu te zeggen dat ze verstand van voetbal hebben NEE!In een normaal bedrijf heb je managers en directeuren en die hebben erstand van een bedrijf. Bij voetbal kan je lid van de rvC worden als je je eigen inkoopt. Ik denk dat als de echte voetbal mensen opstaan en reeel kijken naar wat er nu gebeurd, er een hele andere oplossing uit komt. Ik hoor spelers roepen er is geen vertrouwen!! Maar als je het veld ingaat om niet te verliezen zal je nooit vertrouwen krijgen om te winnen!! Ik denk dat de geestelijke knop eens om moet ,waar zijn onze gasten gebleven die feyenoord opvraten!!Kom op Luiers uit mouwen opstropen en geloof in eigen kunnen. jankerds en zieken als Bodul en van Gessel verbannen |
|||||||||
11:43 08/02/2010 | Anoniem je zal nu een beslissing moeten nemen want ook al winnen we zondag dan blijft het bagger voor de rest van de wedstrijden.helaas is met het vertrek van adelaar het proobleem niet opgelost,want de onkunde zit door heel sparta.in ieder geval gebeurd er dan iets. |
|||||||||
11:44 08/02/2010 | Flo Onze club is structureel ziek. Een trainerswissel doet daar op lange termijn niks aan af. Sinds de promotie is er nauwelijks progressie waarneembaar. Er lopen te veel incapabele mensen rond bij Sparta. En een trainer ontslaan is altijd de gemakkelijkste en goedkoopste weg...ik zie ldaarbij graag een aantal chronisch falende spelers optyften. Overigens geen probleem als die spraakgebrekkige postbode ook opzout, want verdedigend vernuft kan ie niet overbengen. Wat een klote situatie weer. |
|||||||||
11:47 08/02/2010 | Anoniem Het wordt tijd dat Bonthuis en de zijnen de Technische Staf en Spelersgroep eens goed de waarheid vertelt dat Sparta grootse plannen heeft inzake het nieuwe stadion en sponsoring en de spelers nu toch echt moeten presteren!! Degradatie betekent einde verhaal Sparta ! ZOUDEN ZE DAT BEGRIJPEN OF ZIJN SPELERS NU ZO DOM??! |
|||||||||
11:50 08/02/2010 | Oudenbosch Het blijft heel simpel. Geen geld, geen prestaties. Qua begroting staat Sparta op de plaats waar ze horen. Je kan en mag niets meer verwachten. Dat je hoopt op meer is duidelijk, maar de jonge jongens zijn nog te jong om dit Sparta te kunnen dragen.Onze trainer is geen topper. Maar het is maar de vraag of het met een andere trainer het beter zal gaan. |
|||||||||
11:55 08/02/2010 | Ricardo van der Ham Flo, Kan jij mij vertellen waarom er tegen deze constatering vanuit de achterban geen enkele stelling wordt ingenomen? gr Ricardo |
|||||||||
11:58 08/02/2010 | dropendrover Vergis ik me nu steeds wanneer ik denk dat het team beter gaat draaien met Bodul en Duplan. Er komt meer creativiteit, meer beweging en daadkracht/zelfvertrouwen. Het lijkt er sterk op dat medespelers zelf ook weinig vertrouwen hebben in Poepon die zich steeds meer is gaan verstoppen. Dit nog los van de slechte aanvoer van de linker kant (lees John) Eindelijk heeft Adelaar nu eens het elftal een paar wedstrijden ongewijzigd gelaten, waar iedereen al tijden om heeft geroepen. Echter, het krediet dat hij Poepon en John geeft is voor mij onbegrijpelijk. Deze periode vraagt om spelers als Knol met zijn onverzettelijkheid. Viergever doorschuiven naar het middenveld ipv Touzani. Voorin Dissels, Bodul en Duplan. Maar dan wel een tijdje zo houden graag. Doodzonde om zulke talenten te zien "verpieteren" onder deze trainer. Ik hoop dat de spelers er ook gewoon weer plezier in gaan krijgen, maar vraag me af of dat onder Adelaar (en assistenten) nog kan. Zij ogen verkrampt en gelaten; komen niet verder dan te roepen dat er niets aan de hand is en de overwinning nabij.Hoe oppervlakkig kun je zijn? Wanneer ze niet in staat zijn tot enige zelfreflexie zie ik het erg somber in. |
|||||||||
12:01 08/02/2010 | T.Ukker Ernie Ernie Ernie Ernie Ernie Ernie Ernie Ernie!!!!Ja Bert? Kan je ook voetballers trainer Ernie? Ja Bert. Sparta - Rotterdam zoekt nog een trainer, Ernie eheheheheheh Wiehhhh |
|||||||||
12:08 08/02/2010 | JEB De mensen die hier hard om Ernie Brandts (zijn naam goed schrijven is voor sommige onder ons al moeilijk genoeg) roepen hebben evenveel verstand van voetbal als de huidige RvC. Het succes van NAC van 2 seizoenen geleden was niet de verdienste van Brandts, maar van Leon Vlemmings. Als Brandts echt zo'n succes trainer zou zijn had hij wel een betere club in de afgelopen jaren gevonden dan één of andere Iraanse club waar hij het een paar maanden heeft uitgehouden. Brandts of Adelaar is lood om oud ijzer!! |
|||||||||
12:11 08/02/2010 | Anoniem Het lijkt me verschrikkelijk als je één van de beste jeugdopleidingen van het land hebt doorlopen, je talent eindelijk herkent wordt (vijf gegadigden voor jong-oranje!), je eindelijk op het hoogste niveau mag acteren, maar dan een vent als Adelaar voor je neus krijgt. Als Adelaar er straks (hopelijk) uitligt, denk ik dat er in de kleedkamer stilletjes gejuicht zal worden. |
|||||||||
12:22 08/02/2010 | Pogue Als dat amateuristische gedoe jaar in jaar uit door blijft gaan, wil ik niet langer als Spartaan herkend worden op de tribune. Oplossing:http://funnycrave.com/wp-content/uploads/2009/11/Chiefs-Fan-1.jpg |
|||||||||
12:24 08/02/2010 | ikwilvoetbalzien Dat tuig waar Sparta for Ever het over heeft zorgt doorgaans wel voor de sfeer tijdens de wedstijd zowel uit als thuis.Zonder DN is er bar weinig meer te beleven op het kasteel. Niet iedereen over 1 kam scheren, het zijn er maar een paar. |
|||||||||
12:26 08/02/2010 | Rocky V Tiggelen begint al net zo dom te lullen als Adelaar (zie voetbalprimeur).Als trainer hoor van een ploeg een hecht team te maken, strijdlust motivatie bij te brengen spelers individueel beter te maken bij Adelaar zie ik daar totaal niets van terug en dat zal ook niet verbeteren als hij aan blijft. |
|||||||||
12:36 08/02/2010 | Anoniem WETZEL!! |
|||||||||
12:38 08/02/2010 | ABCtje Als Adelaar blijft win je tegen VVV ook niet.Adelaar weg en laat Rob Jacobs het lekker over nemen en als v Tiggelen solidair is met Adelaar gaat hij toch ook weg simpel zat. |
|||||||||
12:39 08/02/2010 | Dunedin Het probleem is dat we onder Adelaar bijna geen goede wedstrijd gespeeld hebben. Ook in het begin draaide het niet lekker, maar zat het een beetje mee ( feyenoord thuis en ado uit ). We zijn ( nog ) slechter gaan spelen en hebben steeds minder geluk. Het grootste probleem is in feite ons scorend vermogen. Wij missen teveel kansen, alleen Falkenburg is vrij trefzeker. Adelaar blijft maar door modderen, want Touzani en van Gessel zijn niet de oplossing. Thuis verdedigend spelen, zoals tegen Vitesse is laf en heeft ons 2 punten gekost.Als we met Adelaar doorgaan vrees ik minimaal de nacompetitie. Rkc voetbalt momenteel beter dan ons, maar heeft veel pech. Die gaan echt nog wel punten pakken. Op de korte termijn zou de aanstelling van Rob Jacobs ( hij heeft ons al eerder getraind,kent Sparta dus ) goed zijn. Hij kan de ploeg weer zelfvertrouwen geven, want juist daar is hij goed in. |
|||||||||
12:43 08/02/2010 | D.Stofberg Doorknippen dat draadje! |
|||||||||
12:47 08/02/2010 | wimpey uit leyden eerst maar eens oefenen om een corner fatsoenlijk panklaar in de zestienmetergebied te plaatsen.Na elke training verplicht 30 minuten oefenen op corners nemen. |
|||||||||
12:48 08/02/2010 | hans Trainer ontslaan levert hooguit en schokeffect op.Iedere nieuwe trainer die Bodul, John, Touzani, Poepon opstelt, wordt hier na een week wederom genadeloos afgemaakt. En heeft te maken met gebrek aan kwaliteit in de selectie. Als we van VVV verliezen kun je niet anders. En Sparta heeft helemaal niet zoveel trainers ontslagen sinds we weer eredivisie spelen. Alleen Aandewiel. Vloet en Booij (allebei top) maakten het af, zij het met veel gedoe. |
|||||||||
12:48 08/02/2010 | Oudenbosch Makkelijk lullen: ontslaan en doorknippen. Wie gaat dat betalen ? |
|||||||||
12:49 08/02/2010 | TIP Sparta moet in alle rust verder. Haal de GB's uit de lucht. |
|||||||||
12:49 08/02/2010 | Een spartaan Zolang adelaar blijft winnen we geen wedstrijd meer dus een coclusie weg met die vent vanmiddag nog |
|||||||||
12:51 08/02/2010 | Anoniem Open jullie ogen nou eens !!Het is toch ieder jaar t zelfde liedje. T ligt niet aan de trainer maar aan heel het technisch beleid wat er achter zit kom op nou zeg. |
|||||||||
13:06 08/02/2010 | tonnyvanedefan Oneens met de "scheld"-reacties. Eens met de reacties dat het probleem dieper zit dan alleen de trainer. Het verdwijnen van "de top" lijkt me niet de oplossing (kind en badwater), maar het organisatorisch en technisch versterken ervan wel. Organisatorisch door mensen met kennis en kunde ook verantwoordelijk te laten zijn (en verantwoordelijkheid af te leggen). Daar zit dus een taak voor RvC. Daarnaast is het vertrek van een trainer op zich niet altijd een oplossing, maar in dit geval .... De technische staf had de opdracht om Sparta zo snel mogelijk veilig te spelen, sparta te laten voetballen en de talenten te verbeteren. Op alle drie de fronten heeft die staf schromelijk gefaald. Ze hebben daarbij een aantal versterkingen gekregen die ze wilden. Dus ... Het is toch eigenlijk van de gekke dat je -na een half jaar wanprestatie- nog drie ton mee moet geven. Dat gebeurt in het normale leven toch ook niet? Ik heb het met opzet over de technische staf. Als ze alledrie inbreng hebben in het beleid dan zijn alle drie verantwoordelijk. Dan begrijp ik de reactie van van Tiggelen, maar dan moet ook hij zijn conclusies trekken. Als de twee assistenten geen inbreng hebben dan snap ik de solidariteitsverklaring van van Tiggelen niet óf hij is het er mee eens, doet zijn mond niet open en schiet dan als assistent ook tekort. Wachten op zondag is onzin. We hebben het niet over een incidenteel probleempje met het team (Een ingestort, zwalkend en onbezield team krijg je er niet in een weekje met dezelfde mensen weer bovenop). Wat mij betreft was het probleem in november-december al overduidelijk. Toen had er al een besluit moeten worden genomen. Dan was er een ruimere keus voor een alternatief geweest en dan had er in winterstop "verbouwd" kunnen worden. Nu is een besluit onontkoombaar. In de hoop dat er nog een goed alternatief is te vinden (Misschien toch Brands) |
|||||||||
13:19 08/02/2010 | T.D.S. Adelaar laten zitten, maar 2 weken niet op de training laten verschijnen.Laat Jos van Eck zijn talenten op het trainingsveld maar eens showen. Zeker weten dat de spirit terug komt. |
|||||||||
13:24 08/02/2010 | Ole Madsen Waarom haalden wij in het begin van dit seizoen redelijke resultaten en zakte het daarna in ? Onze jonge spelers kunnen geen heel seizoen het niveau vasthouden en dat is ook niet verwonderlijk. Dan moeten de oudere spelers het op karakter gaan doen. Als deze gaan bikkelen,moet het lukken en volgt de techniek van de jongeren weer vanzelf. Trainer wegsturen helpt niet, we moeten roeien met de riemen die we hebben. Spelers en technische staf in een kamer zetten en pas met een optimale motivatie vrij laten; ze verdienen meer dan modaal tenslotte.Andere clubs met zelfde budget moeten het ook zo doen. Volgt het motto van opns clublied en geen negatieve uitlatingen ! |
|||||||||
13:24 08/02/2010 | Burp Leuk dat de spelers nu achter Adelaar gaan staan, hadden ze beter een wedstrijd of 8 geleden kunnen doen. |
|||||||||
13:30 08/02/2010 | menneme3eieren Het wordt hoe dan ook weer een zwarte dag, welke beslissing er ook valt. 6,7 mensen zouden eigenlijk vandaag moeten opstappen, zien jullie dat gebeuren? En wie moet dat of kan dat betalen? |
|||||||||
13:32 08/02/2010 | Prins Het lijkt allemaal zo makkelijk. Oude trainer eruit, nieuwe trainer erin en het feest kan beginnen. Maar wie garandeerd dat we dan wel gaan winnen? Waarom stelt Van Tiggelen zich trouwens zo op? Deed hij met Booy ook al. Is de Spijker het een beetje zat op het Kasteel?! |
|||||||||
13:33 08/02/2010 | Ton E. Bestuur faalt......heren bestuursleden, ga bij jezelf te raden, wat een beleid....eerst deze trainer halen, om hem dan nu te slachtofferen, het ligt echt niet aan de trainer, maar deze spelers, zelfs niet door hem gehaald, kunnen niet veel beter, dus te hoge verwachtingen, laat Frans zijn werk gewoon afmaken, en laat de spelers een beetje harder werken, wie weet redden we het dan.... |
|||||||||
13:36 08/02/2010 | TZA deed het bestuurd maar iets. Maar die doen dus helemaal niets waardoor nu noodgedwongen de RvC bij elkaar moet komen. Het is een zooitje op Spangen.... |
|||||||||
13:41 08/02/2010 | Zico72 Zitten ze al om de tafel? |
|||||||||
13:42 08/02/2010 | Johan Cees van Cuilenborg....brrrrrrrrr....Deze man zo snel mogelijk een stadionverbod geven, hij zorgt alleen maar voor onrust... |
|||||||||
13:43 08/02/2010 | JEB @tonnyvanedefan: eens met je stuk tekst. Schrik alleen van je laatste zin betreffende Brandts. Totaal mee oneens. Zie mijn eerdere reactie. Alternatief als Adelaar en overige ts dient te vertrekken is voor mij als volgt: Geert Meijer en Arjan van der Laan seizoen af laten maken bij het eerste. Jos van Eck het tweede laten oppakken. Voor volgend seizoen als nieuwe trainer en ts aanstellen: John van de Brom en Peter van Vossen aangevuld met Arjan van der Laan. |
|||||||||
13:46 08/02/2010 | Sparta De wedstrijd van zondag zal wel de doorslag gaan geven. Al moet je toch concluderen dat Sparta op een tweede helft tegen Willem II en een helft tegen NEC geen enkele goede wedstrijd, structuur, (aanvallend) concept en of automatismen. De omschakeling naar 4-4-2 is ook een lachtertje als je ziet hoe het uitgevoerd wordt, dat lijkt me de verantwoordelijkheid van Adelaar. Ik roep het al sinds te voorbereiding. Echter zie ik geen oplossing in het ontslag van adelaar op dit moment...Grootscholten treft weinig blaam, Je laat Denneboom niet zomaar voorbij lopen en Bodul heeft potentie en met zijn valbeurten groeit hij toch wel. Verder staat deze selectie met Falkenburg, Seliga, Duplan, Viergever en Strootman te laag. Nogmaals de selectie is de beste sinds jaren, alleen te flegmatiek. Ook dat is een taak van Adelaar. |
|||||||||
13:46 08/02/2010 | BRUT De RvC van Sparta heeft net zo veel verstand van voetbal, als een bok van warm vreten;Adelaar de rapen zijn gaar.Rubberen Robbie moet komen:Rotterdamse humor + bravoure ! |
|||||||||
13:48 08/02/2010 | kale spartaan nee zitten niet om de tafel hoor ik net op rijmond was ruud van os te horen.er lijk geen vergadering te komen op kort termijn zij die ziet er naar uit dat adelaar gewoon zondag tegen vvv erbij is en terrecht vind ik laat die gasten op het veld maar eens doen en niet als een stel kleine kinderen in der schulp kruipen ze kunnen het voetballen hebben ze laten zien maar wat ze de laatste weken laten zien slaat totaal nergens op en ja dat er geen vertrouwen is dat doen ze zelf ze voetballen zelf als bange honden? dan is het makkelijk om de trainer aan te wijzen ja maar wijs eens naar het veld die moeten het doen . is gewoon een gebrek aan inzet kort ze maar eens op de salaris |
|||||||||
13:48 08/02/2010 | Sparta Vleuten ff leesbaar nu :S :... Al moet je toch concluderen dat Sparta op een tweede helft tegen Willem II en een helft tegen NEC na geen enkele goede wedstrijd heeft gespeeld. Het elftal heeft geen structuur, (aanvallend) concept en of automatismen. |
|||||||||
13:49 08/02/2010 | bob jacobs prins,de spijker begint roest plekken aan te nemen. |
|||||||||
13:53 08/02/2010 | Anoniem De spelers staan achter Adelaar; GA DAN GODVERDOMME EENS VOETBALLEN STELETJE LAMZAKKEN !!! Jullie zullen er van lusten als er verloren wordt zondag. Maken jullie je borst maar nat. |
|||||||||
13:57 08/02/2010 | piet ROB JACOBS ROB JACOBS ROB JACOBS ROB JACOBS ROB JACOBS ROB JACOBS ROB JACOBS ROB JACOBS ROB JACOBS |
|||||||||
14:01 08/02/2010 | de munck die turk van mvv lijkt mij wel een aardig ventje!! |
|||||||||
14:02 08/02/2010 | faab STANLEY MENZO!!! |
|||||||||
14:03 08/02/2010 | Sparta Baaf Hugo Borst heeft ook erg veel verstand van voetbal. "Het gaat er komen", schreef hij, alleen niet wanneer. |
|||||||||
14:05 08/02/2010 | goofy 2 adelaar heeft in ieder geval geen voetbal verstand,anders speel je niet met v gessel en touzani,en met anderhalve spits,na de 2-0 moest hij wel gaan gokken,maar daar was het te laat voor.en haal knol nou terug,daar is niks mis mee,maar als je wil aanvallen en scoren,moet wel de mensen opstellen die dat kunnen,en geen mensen met o goals en 0 assists[john] en ook geen speler die er door mijn zoontje van tien uitgelopen word[v gessel]want dan speel je al met zijn tienen,en heeft ook nog de draai van een vrachtwagen,en touzani met heel veel balverlies,hij pakt ballen af,maar raak ze net zo gemakkelijk weer kwijt,en een pass over 3 meter kom al niet aan.blijf zo voetballen frans,dan nadert snel je einde,is dit wat je wil frans. |
|||||||||
14:09 08/02/2010 | Insidertjeee BREAKING NEWS!!!!Zojuist al een signaal van witte rook kunnen constateren uit de schoorsteen van het Kasteel. Adelaar wordt vandaag nog op non actief gezet ivm met de recente prestaties van onze club. Helaas zal ook Adri van Tiggelen zijn taak als assistent neerleggen, mogelijk blijft hij nog in een andere functie behouden voor de club. Vooralsnog zal Jos van Eck wel actief blijven in de technische staf van het 1e elftal. De eerste verhalen van de opvolging zijn genoemd. Te weten de combinatie Rob Jacobs samen met Dolf Roks. Rob Jacobs zal hierbij eindverantwoordelijke zijn. Laterrrr mee....Persconferentie volgt!!!! |
|||||||||
14:12 08/02/2010 | cvetkov ja STANLEY MENZO de zweep erover |
|||||||||
14:12 08/02/2010 | Bobo In China zijn wij blij met Flans. Heeft ons beloofd dlie keel te degladelen en hij gaat goed zo.Hij staat nu 1 op 1000 in de booking Flans is de beste tlainel in nedelland en wij gaan hopie geld veldienen. Hup Spalta |
|||||||||
14:13 08/02/2010 | Sparta Baaf Neeeeeeee, geen Jacobs aub. Blaaskaak 1ste klas. |
|||||||||
14:14 08/02/2010 | F.S. "Naast de directie zwijgt ook Sparta's Raad van Commissarissen in alle talen. Wel is duidelijk dat de RvC op korte termijn geen bijeenkomst gepland heeft staan."Vanochtend gepubliceerd, dus ben benieuwd wat er waar is van t verhaal hierboven... |
|||||||||
14:14 08/02/2010 | Vroeser niet doen, dat ontslaan. houden die gozer. en itwm, wat had adelaar aan? zijn we daar tevreden over of moeten we ageren? |
|||||||||
14:15 08/02/2010 | de professor Van Rijk mijn zegen heb je. Ik neem aan dat je het nog onbezoldigd doet ook, dus die nieuwe staf hoeft het probleem niet te zijn qua financien. Behalve de oorwarmers ook geen maillots of grijze onderbroeken. De druk erop en gaan. Dan zal je ook zien dat de supporters achter de ploeg gaan staan. Er moet dan wel wat te genieten zijn. Anders maar actie voeren? Hou ik Adelaar wel tegen als hij het trainingsveld op wil, sta jij al op het veld om die gasten wat te leren! |
|||||||||
14:15 08/02/2010 | Juan Martinez "The eagle has ended" Heb zojuist Dolf Roks en Rob Jacobs bij het Kasteel gesignaleerd! Dolf en Rob succes, het kan in ieder geval weinig slechter gaan! |
|||||||||
14:16 08/02/2010 | cvetkov YESSSSSS THE EAGLE HAS STRANDED |
|||||||||
14:18 08/02/2010 | cvetkov En please neem Poepon mee deze trage zak zand heeft alles in zich om tafelvoetballer van het jaar te worden. www.grote&snellespitsen.nl |
|||||||||
14:19 08/02/2010 | Sparta Baaf Dolf Roks? Is dat niet de man die Sparta in 2002 ontsloeg? |
|||||||||
14:22 08/02/2010 | cvetkov D. Roks scoort ! (als je zijn naam achterstevoren leest) |
|||||||||
14:23 08/02/2010 | Van Rijk Zou het toejuichen als Rob Jacobs en Dolf Roks het over gaan nemen, maar zoveel daadkracht verwacht ik niet van onze clubleiding. Ben echt bang dat die koekebakkers in het hoofdgebouw Adelaar ook tegen VVV op de bank laten zitten. |
|||||||||
14:34 08/02/2010 | DJ @TZA: Als je het over ´het bestuur´ hebt, dan heb je het dus over de heer P. Bonthuis en P. Bonthuis alleen. Het bestuur bestaat uit 1 persoon. |
|||||||||
14:38 08/02/2010 | Dolf Roks Knokploeg Oude tijden gaan herleven! |
|||||||||
14:39 08/02/2010 | DJ De RvC dient toezicht te houden, i.e. over de schouders mee te kijken van de bestuurder. De bestuurder moet het beleid uitzetten, de bestuurder bestuurt de club, staat aan het roer.Een RvC dien dus uitsluitend over de schouder mee te kijken en zo nu en dan kritische vragen te stellen of opbouwend feedback te geven. Dat is dus zoals het eigenlijk hoort. Maar of dat in de praktijk bij Sparta zo is? M.L. King slaat hierboven de spijker(sorry) op zijn kop als hij schrijft: "In een normaal bedrijf heb je managers en directeuren en die hebben verstand van een bedrijf. Bij voetbal kan je lid van de rvC worden als je je eigen inkoopt." Bij voetbal kan je jezelf inkopen in een RvC positie of een andere informale positie waarin je het wat voor het zeggen kan krijgen...... Blijft aardig gek. |
|||||||||
14:43 08/02/2010 | TZA @ DJDat zie je fout. Het ebstuur staat onder leiding van Peter Bonthuis en bestaat verder uit Mandred Laros (financiën), Richard Grootscholten (technisch) en Charles van der Steene (commercie). Zij gaan over de dagelijkse leiding en zij beslissen dus wat er met een trainer dient te gebeuren, in het bijzonder Richard Grootscholten. Maar ze doen helemaal niets dus nu komt de RvC eindelijk in actie. |
|||||||||
14:43 08/02/2010 | Adolf Roks Dolf Roks Knokploeg!!Dolf Roks Knokploeg!!Dolf Roks Knokploeg!!Dolf Roks Knokploeg!!Dolf Roks Knokploeg!!Dolf Roks Knokploeg!!Dolf Roks Knokploeg!!Dolf Roks Knokploeg!!Dolf Roks Knokploeg!!Dolf Roks Knokploeg!!Dolf Roks Knokploeg!!Dolf Roks Knokploeg!! |
|||||||||
14:43 08/02/2010 | DJ Oh ja, en tot slot wat betreft Van Tiggelen. Voor eeuwig en altijd respect voor Van Tiggelen en al datgeen hij voor Sparta heeft gedaan.ECHTER, op het moment dat Sparta besluit afscheid te nemen van Adelaar dan dient het daarbij geen 'bijzaken' zoals 'solidariteitsverklaringen' in mee te laten wegen. Die zijn dan niet van belang. Mocht Van Tiggelen dan bij zijn solidariteitsverklaring blijven, dan is dat pech voor Van Tiggelen en moet hij ook maar opstappen. Helaas. Als Sparta wel rekening zou houden met zo´n verklaring, dan zwicht men feitelijk voor chantage... |
|||||||||
14:48 08/02/2010 | Servette Geneve @DJ: Ik kan me wel voorstellen dat Van Tiggelen t onderhand wat beu wordt om gemiddeld elke 9 maanden met iemand anders te moeten werken. |
|||||||||
14:53 08/02/2010 | Nac Breda Aan het begin van dit seizoen heb ik al gesteld dat Frans Adelaar met zijn CV, onmogelijk een team als SPARTA, naar een hoger plan kan leiden. Noem 1 speler die Adelaar beter heeft gemaakt!Het vereist een andere discipline om met een jong talentvol elftal, zoals SPARTA heeft, aan de gang te gaan. Daarom moet bestuur ook aan zelf reflectie doen. Arne Slot had je nu goed kunnen gebruiken. Er is geen voetbal intellect op het middenveld. Veel wijsheid gewenst! Sportieve groet, |
|||||||||
14:57 08/02/2010 | Anoniem enige positieve is de doorbraak van viergever |
|||||||||
14:57 08/02/2010 | SPITS AMATEURS Doen werkelijk op bestuurs niveau alles fout , kost bakken geld dat ontslaan elke x weer. Maar wat kost meer een half miljoen of DEGRADEREN. Dus RVC EN andere egotrippers . trek conclusie en ROT lekker op, IK STEM OP HANS VAN HEELSBERGEN |
|||||||||
14:59 08/02/2010 | miss sparta Nou als je het ad leest, lijkt Adelaar de beslissing al genomen te hebben. Het interesseert hem geen ene moer, duidelijk geen passie in zijn flikker. Hij wacht tot ie weg moet, zodat hij nog een oprotpremie kan vangen. Dit maakt me zo triest |
|||||||||
15:03 08/02/2010 | Punker Ik zie net een wat oude man met een geruite pet en een rolfluitje bij het Kasteel lopen... |
|||||||||
15:08 08/02/2010 | Realist We moeten de kwaliteiten van Van Tiggelen natuurlijk ook niet overdrijven.Hij heeft Sparta op een cruciaal een enorme dienst bewezen. Altijd respect daarvoor. Maar (sommige) vergeten wel makkelijk dat naast hem wel Nascimento stond. Een niet te verwaarlozen detail. Het is een leuke trainer voor Jong Sparta, maar het 1e is net een "brug" te ver. Dat geldt ook voor Van Eck. (Kampioen met A1 met naast hem Obiku; ook niet een te verwaarlozen detail). Laat Adelaar maar het seizoen afmaken met 2 nieuwe, met gezamenlijke verantwoordelijkheid, assistenten. Meijer en Van der Laan. Goedkoopste en handigste optie op dit moment. |
|||||||||
15:09 08/02/2010 | Realist We moeten de kwaliteiten van Van Tiggelen natuurlijk ook niet overdrijven.Hij heeft Sparta op een cruciaal moment een enorme dienst bewezen. Altijd respect daarvoor. Maar (sommige) vergeten wel makkelijk dat naast hem wel Nascimento stond. Een niet te verwaarlozen detail. Het is een leuke trainer voor Jong Sparta, maar het 1e is net een "brug" te ver. Dat geldt ook voor Van Eck. (Kampioen met A1 met naast hem Obiku; ook niet een te verwaarlozen detail). Laat Adelaar maar het seizoen afmaken met 2 nieuwe, met gezamenlijke verantwoordelijkheid, assistenten. Meijer en Van der Laan. Goedkoopste en handigste optie op dit moment. |
|||||||||
15:09 08/02/2010 | meurders En ik iemand met een hanekam. |
|||||||||
15:10 08/02/2010 | kale spartaan ja zag ook net 2 man lopen in oranje overal (roteb) |
|||||||||
15:12 08/02/2010 | Franssie RvC heeft geen vergadering gehouden.Alle betrokkenen hebben zwijgplicht opgelegd gekregen Zondag Adelaar op de bank met complete TS. Zondag van Gessel aanvoerder en Knol op de bank. Wanhoop niet, zondag de OMMEKEER ! Alvast bedankt voor jullie steun ! |
|||||||||
15:16 08/02/2010 | Punker @meurdersWHAhahaha:) |
|||||||||
15:18 08/02/2010 | ruud Realist: Stop nou met die gekke praat. Obiku pFFFF Arjan van de laan heeft Trustfull naast hem. Weet niet of je wel eens gaat kijken naar de A1.Denk het niet anders zou je van der Laan niet aanbevelen.Laat zich duidelijk lijden door Trusfull. Stop A.U.B met die rare praat. |
|||||||||
15:23 08/02/2010 | TZA Is er al witte rook op het Kasteel? Het enige dat ik hier vanaf de 18e zie is dichte witte mist, dat zijn de nevelen waarin het bestuur en de RvC zich momenteel hult. |
|||||||||
15:26 08/02/2010 | Simon1888 spreekwoordelijke stilte voor de storm..... hoop dat er knopen worden doorgehakt, op deze manier kunnen we het zondag wel vergeten natuurlijk |
|||||||||
15:28 08/02/2010 | Anoniem met dit elftal maakt het geen zak uit wie de trainer is gewoon de beste spelers laten spelen!seliga koenders dele knol slijngard viergever falkenburg rutjes duplan bodul john (dissels als hij herstelt is) als strootman terug is , viergever op de plaats van slijngard en voetballen met de INTENTIE om te scoren en NIET met de intentie om alleen de tegenstander van scoren af te houden.... |
|||||||||
15:37 08/02/2010 | ex scout sonneveld Jammer dat dit voor de zoveelste keer bij sparta niet naar wens gaat.oorzaak? ik denk zelf dat men elk jaar de selektie overschat. zowel de raad van commissarissen maar ook trainers. ja wij hebben een paar talenten. strootman en falkenburg en evt viergever en wat enkele jeugdspelers die er aankomen . let op de marokaan van a1 wat een topper kan worden. is gelukkig vastgelegd. maar wij moeten ook constateren dat spelers als van gessel, slot, knol bakens en andere aankopen als bodul gehuurd en dennenboom was vroeger goed maar nu niks meer en het negeren van dissels wat toch vorig jaar goed presteerde. zijn de aankopen slecht te noemen. wiens schuld? ja ik denk iedereen.zowel de trainersstaf van voorheen en technisch manager,hoeveel invloed heeft hij ? en raad van commissarissen die toch instemmen in de veel te riante salarissen van diverse grootverdieners. neen het evenvwicht van de groep is niet goed. te weinig scorende jongens en dat was vorig jaar ook zo.... een spits die doelpunten maakt en een middenvelder falkenburg die scorend vermogen heeft ,nl diepgaande jongen. verder duplan neen scoort nooit meer aaangever maar strootman scoort natuurlijk soms en al die andere jongens ook niet. daar ligt het grootste mankament het scorend vermogen en daardoor verlies te wedstrijden of speel je vaak gelijk. en gelijkspel is 1 punt maar je moet wel een paar keer winnen en dan ontbreekt er scorende jongens. dat is het euvel en wij hebben leuke groep maar geen winnaarstype s ala lems wouters. dus er ontbreekt karakter voetballers die bal kunnen veroveren op middenveld en een scorende spits als clarke koevermans loggie. al eerder gezegd de tips krijgen ze wel maar men kijkt niet. er zijn genoeg karaktervoetballers in lagere divisies in engelnad maar men socut in belgie en dan ben je kansloos want iedereen van nederland kijkt ook in belgie. engeland, 3e divise, semi prof leaque lopen de betaalbare jongens maar men luistert niet en daarom zou sparta nooit aansluiting krijgen want er wordt maar wat gedaan op BVO gebied. de raad van commissarissen is een instituut die niet allert is op signalen. al doe je adelaar weg wat weer tenkoste gaat voor kostenplaatje voor jeugdopleiding en andere dingen het helpt niet. het ligt veel dieper. er is nl jaren lang geen winnaars visie. trouwens wie er degradeert is niet te voorspellen. ado? rkc? willem II, roda nec vitesse maar sparta kan ook degraderen en dat weet men. wil men hoger op komen met sparta dan zouden de aankopen wel veel beter moeten want daar ligt al jaren het euvel. geen echte goede aankopen geweest in de laatste 10 jaren . jammer want aankopen is bepalend of sparta hoger komt. jeugd komt altijd bovendrijven. jaar in jaar uit. maar aankopen moet je een zeer goede kijk op de groep hebben en wie heeft dit binnen sparta???????????????????? |
|||||||||
15:43 08/02/2010 | M.l.King Nog even een tenenkrommertje voor jullie.de opstelling! Dhr adelaar stelt graag van gessel op en dan het liefste naast Touzani (wie?) ja die!op het middenveld. ik heb een oplossing voor het feir dat volgens de trainer Sander moet spelen,ik hoop dat je serieus meekijkt Frans!! keeper gewoon seliga ook al is hij niet mijn favoriet achterste lijn gewoon laten staan. middenveld Kevin Nathan en Erik en dan daar komt ie dan .................... Duplan en Dissels op rechts en links zwervend en Sander in de spits, kan nooit slechter zijn dan Poepon en met een beetje geluk scoort hij nog ook.en wat belangrijker is, hij loopt niet in de weg!! Zou het eens proberen:)Maar voorlopig kom IK niet meer kijken |
|||||||||
15:48 08/02/2010 | Willey Ze zijn al te laat voor acties en kunnen het geld beter in de zak houden. Gezien het programma is Sparta is al gedegradeerd |
|||||||||
16:11 08/02/2010 | Prins Gedegradeerd niet, maar het is zeker 5 voor 12.Hoe is het mogelijk? |
|||||||||
16:15 08/02/2010 | onehope Wat kost minder geld. Adelaar ontslaan of degraderen. Ik denk Adelaar ontslaan. Maar als Sparta met de nieuwe trainer alsnog degradeert...wat dan ???? |
|||||||||
16:25 08/02/2010 | Noordereiland geen geld = geen ontslag Frans A. TRUEontslag Frans A. = geen van Tiggelen FALSE van Tiggelen = punten TRUE geen punten = degradatie FALSE Geen ontslag dus a.u.b. Tenzij we voor de komende drie jaar naar beneden willen kijken. Welke trainer wil er nu nog bij ons werken? |
|||||||||
16:29 08/02/2010 | JeePee Aandewiel? |
|||||||||
16:35 08/02/2010 | heracles 1903 sparta,DE club van rotterdam zal echt niet degraderen.Vergelijk sparta altijd met onze eigen club,oude club,mooi publiek,allebei talenten(strootman,falkenburg,overtoom,dost).De trainer zal er wel niet alles uithalen,maar ontslag zal ongetwijfelt een zak met geld kosten.Gewoon dat vvv pakken(kom op zeg,op jullie eigen kasteel)en daarna weer omhoog kijken.Weet zeker dat sparta veeeel te goed is om echt in de problemen te komen. |
|||||||||
16:37 08/02/2010 | anoniem ADELAAR OPROTTEN!!! |
|||||||||
16:42 08/02/2010 | Een spartaan Wat mij betreft mag adelaar blijven maar als toeschouwer en meer niet. |
|||||||||
16:43 08/02/2010 | Sparta Ziener Adelaar is NIET een trainer voor onze club, dat het voor de winterstop goed ging is nog te danken aan het werk van Booy. Wat voor Adelaar geldt was hetzelfde als met Koeman bij AZ. Geen goede band met spelers, heel modern zijn eigen ding doen. En dat is wat het dus nu ook is met Adelaar. Adelaar zelf horen zeggen dat Jaliens niet goed is voor het eerste elftal???? Ik mag toch verwachten dat Adelaar regelmatig kijkt bij de beloften en andere teams om te zien of ik nog iets kan gebruiken. Maar nee Adelaar doet zijn ding, met alle gevolgen van dien. Denneboom niets zien doen, Adelaar ook daarover gehoord en die zei toen dat hij Denneboom een spiegel voor had gehouden, op zich natuurlijk terecht, maar als Denneboom al vanaf begin zich stoord aan Adelaar met zijn eigen ding doen, tsja dan houd het op met alle gevolgen van dien. Nu we 10 wedstrijden op rij hebben verloren en er her en der al conflictjes zijn en wat grotere scheuren in de band tussen spelers en Adelaar dan kan het niet zo zijn dat Adelaar de trainer blijft! Natuurlijk ook het bestuur van onze club treft schuld, niet het hele bestuur maar Bonthuis,Grootscholten. Bonthuis voorop is toch mede schuldig aan aantal aankopen die later met hoop tumult zijn vertrokken. Snoei, Aandewiel, en nu dus Adelaar. Adelaar was al niet de voorkeur van menig spartaan en voor mij ook pertinent niet. Maar ok geef hem voordeel van de twijfel, maar het blijkt dus wel dat Adelaar het gewoon niet heeft om ons elftal te leiden naar een plek op de ranglijst die ons toekomt. Dat we tien wedstrijden verliezen is op zich prima als iedereen zijn best heeft gedaan, en dat is dus niet het geval en daarom moet een aantal spelers ook gaan vrezen voor hun toekomst bij onze club. Er is nu nog tijd om de boel weer wat op de rails te krijgen, De wedstrijd erna wordt anders een te grote opgave voor een intrerim trainer. |
|||||||||
16:44 08/02/2010 | ABCtje Er is al vaker gezegd dat Sparta in Engeland moet kijken voor spelers.Maar ja Sparta luistert niet en stuurt alle voetbal now how de laan uit en de gene die er nu zitten daarbij ontbreekt het voetbal intelect. |
|||||||||
16:50 08/02/2010 | Anoniem Tegen VVV:Seliga Koenders, Adeleye, Viergever, Slijngard Falkenburg, Rutjes, Strootman Duplan, Poepon, Dissels Trainer: Wetzel of Menzo |
|||||||||
16:54 08/02/2010 | Anoniem Adelaar heeft niets met Sparta het interesseert hem geen zak of hij wordt ontslagen. |
|||||||||
16:58 08/02/2010 | Realist @15:18 08/02/2010 | ruud.Eerst goed lezen, dan reageren Ruud. In het kampioensjaar 2008 was Van Eck en OBIKU, verantwoordelijk voor A1. Nu inderdaad Van der Laan en Trustfull. Volgende keer goed opletten op Nw.Vreelust ;-) |
|||||||||
17:04 08/02/2010 | In tegenspoed Dit lijkt mij wel wat----------koenders, knol, adelye, slijngaard rutjes, falkenburg, duarte, viergever duplan, dissels. Want strootman is geschorst |
|||||||||
17:08 08/02/2010 | plekzat het is echt geen zijden draadje,het is een dikke staaldraad van 3 ton. |
|||||||||
17:08 08/02/2010 | Haagse Spartaan @ Sparta Ziener,bullshitverhaal van je. Het gaat al sinds de degradatie naar de eerste divisie niet goed met Sparta. Dat ligt echt niet aan Adelaar. Kijk eens wat verder dan je neus lang is. Triest gezeik altijd over een trainer. |
|||||||||
17:09 08/02/2010 | Haagse Spartaan 16:54 08/02/2010 | AnoniemAdelaar heeft niets met Sparta het interesseert hem geen zak of hij wordt ontslagen.// Onzin zeg. Iedereen vindt het vervelend als hij of zij ontslagen wordt. Er moet toch brood op de tafel komen. |
|||||||||
17:09 08/02/2010 | Ruud Ja Realist, Dat bedoel ik niet,weet ik ook wel. En we spelen niet op nieuw vreelust. Je kent Obiku kennelijk niet en van der Laan ook niet,word nu al ondergesneeuwd door trustfull,laat staan bij het eerste. Obiku is nog te dom om teschijten. Maar ga jij maar naar vreelust |
|||||||||
17:12 08/02/2010 | Nachtuil "Sparta heeft talent, maar die jonge jongens kunnen het elftal nog niet dragen", aldus Van Tiggelen.Waarom dan aan het begin van het seizoen Slot afbranden en zeggen dat die jonge jongens (o.a. Duarte)hem "voorbij" zijn. Technische staf mag ook wel eens hand in eigen boezem steken.Foeke Booy had er nog niet zo'n slechte kijk op. |
|||||||||
17:12 08/02/2010 | Haagse Spartaan 14:59 08/02/2010 | miss spartaNou als je het ad leest, lijkt Adelaar de beslissing al genomen te hebben. Het interesseert hem geen ene moer, duidelijk geen passie in zijn flikker. Hij wacht tot ie weg moet, zodat hij nog een oprotpremie kan vangen. Dit maakt me zo triest/// En terecht. Waarom moet hij opstappen? |
|||||||||
17:13 08/02/2010 | kale spartaan @Haagse Spartaan.HULDE EN RESPECT |
|||||||||
17:15 08/02/2010 | Anoniempie Hee ABC, waarom moet Sparta in Engeland gaan kijken voor spelers? Die gasten zijn onbetaalbaar voor Sparta, zelfs die gasten uit de derde divisie verdienen te veel. Rob Jacobs als technisch directeur is ook vragen om problemen, die man leeft nog in het verleden. Hetzelfde geldt voor een trainer als Van Hanegem. |
|||||||||
17:18 08/02/2010 | Overschie Ik heb het steeds gezegd en ik blijf het zeggen. Het ligt niet alleen aan Adelaar maar meer nog aan de hele organisatie. De spelers moeten eens goed in de spiegel kijken naar hun prestaties van de laatste weken. Deze zijn in veel gevallen ronduit stuitend te noemen. Enkele andere grote verantwoordelijken zitten in de directie en in de RvC. Bonthuis, Grootscholten, Achten, Van Cuilenborg en De Jong hebben er opnieuw een zooitje van gemaakt. Het wordt tijd dat zij gaan doen wat Hans van Heelsbergen eerder aangaf in een interview. Gewoon bij zichzelf te raden gaan of zij Sparta wel naar een hoger plan kunnen leiden. Ik heb daar in hun geval de nodige twijfels over.Sparta dreigt weer te vervallen in het bekende patroon. De trainer wordt de zondebok, de RvC en directie blijft buiten beeld en het klapvee roept onder leiding van Sparta For Ever dat de kritische supporters de grote schuldige zijn. Het is het inmiddels bekende euvel. Een totaal gebrek aan zelfkritiek, reflectie, ambitie en beleid. Men doet maar wat en als het zoals te verwachten is fout loopt heeft de trainer het gedaan. Of ze steken hun kop helemaal in het zand voor de structurele problemen van de laatste jaren. Daar is men bij Sparta erg goed in. Belangrijker nog dan het wel of niet ontslaan van Adelaar is de organisatie gaan stroomlijnen. 2 leden van de RvC verdienen het voordeel van de twijfel. Voor Achten, De Jong en Van Cuilenborg moet het aan het einde van het seizoen definitief afgelopen zijn. Zij hebben Sparta zoveel schade geleverd dat een langer verblijf in de RvC onacceptabel is geworden. Hun drie plaatsen moeten ingenomen worden door Hans van Heelsbergen en door twee mensen met voetbalverstand en een Spartaans tintje. Type Rob Baan, Barry Hughes, Cor Pot, Wout Holverda, Aad Andriessen. Peter Bonthuis heeft de keuze. Hij kan met zijn vriendjes mee de deur uit of hij mag blijven onder de strikte voorwaarde dat hij de visie van Hans en Alex gaat volgen. Als hij dit niet wil zijn er voor hem 10 andere algemeen directeuren te krijgen. Zo moet het structurele probleem van de laatste seizoenen worden opgelost. Werken of spelen bij Sparta houdt in dat je altijd volle inzet laat zien en dat je ambitie hebt. Kan je dat niet of wil je dat zelf niet dan rot je maar op. |
|||||||||
17:20 08/02/2010 | Haagse Spartaan 11:28 08/02/2010 | Sparta for EverOch ja bij Sparta vertrekt elk jaar de trainer, aangemoedigd door de deskundigen van de DN tribune. Het is natuurlijk belachelijk dat we nu al weer meer uitgeven dan ons budget. Willen we Feyenoord achterna? Niets kopen, niets wegsturen en achter de ploeg gaan staan en dat tuig uit het stadion verwijderen. Dan komt alles weer goed en blijft het gezellig bij Sparta./// AMEN!!!!! |
|||||||||
17:23 08/02/2010 | flardinga Danke je Heraclied, ben echt jaloers op jullie wat een weelde moet dat zijn om Heraclied te zijn, Sparta zit weer in de shit en vind ook dat we VVV moeten pakken maar zij spelen goed en bij ons is het voetbal weg en de angst is aan het regeren, als we nou eens geluk hebben en een driepunter pakken dan kan het misschien ineens weer veranderen, onder Adelaar speelden we maanden geleden toch ook leuk voetbal of niet?Nec liet Been ook zitten en ik zeg ook laat Adelaar zitten maar zou wel eens willen dat zij hard tegen elkaar de dingen uitspreken en dat men daarna allemaal met de neuzen dezelfde kant opgaan, kom op verdomme, we gaan ervoor vanaf de eerste seconde en het Kasteel is van ons en de punten blijven hier, geloof in je zelf en we beginnen op 0 want het is nog niet te laat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|||||||||
17:30 08/02/2010 | piet Rob Jacobs Rob Jacobs Rob Jacobs Rob Jacobs Rob Jacobs Rob Jacobs Rob Jacobs,,,,,,,,,,,,, |
|||||||||
17:32 08/02/2010 | Anoniem Rob Jacobs heeft er geen verstand van, daar heb ik me in het verleden al zo aan zitten ergeren. Kom op zeg. |
|||||||||
17:34 08/02/2010 | Anoniem gerucht: van den Brom. |
|||||||||
17:39 08/02/2010 | Abel haagse spartaan...waarom is er als het niet aan de TS ligt, dan geen enkele fatsoenlijke pot getoond, inclusief de afzichtelijke oefenpotjes? Waarom die trage slak van Gaffel en dat mislukte suikerbeest Touzani en die niet communicerende Adeleye blijven opstellen?Waarom scoren we niet? In eerste instantie door het ontbreken van een goalgetter, maar vooral door het totaal ontbreken van kansen creeeren...en dat is de speltactiek te wijten! Dus de trainer! Ook de voorgaande jaren was t niet groots, maar als je nu net meer dan 20 goals scoort weet je gewoon dat t daaraan schort...niet doordat je zoveel kansen mist, nee alleen maar omdat je geen zak creeert! Geen kansen geen goals zo simpel is het. De opvatting van Cruyff dat je wint zolang je er maar meer maakt dan de opponent wordt door Adelaar in reverse uitgelegd...zolang we er minder tegenkrijgen is zijn motto...nou met RKC en Groningen en VVV debacles blijkt uit alles dat die opvatting slechts tot grote nederlagen lijdt,,,deze trainer is een vreselijk zwakke getraumatiseerde man die door de eerdere 3 keren degraderen gebrandmerkt is...we hadden hem nooit moeten binnenhalen! Bestuur trek eerst deze conclusie en stap dan zelf op! |
|||||||||
17:41 08/02/2010 | sparta4life wanneer weten we of hij blijft of weg is? |
|||||||||
17:42 08/02/2010 | Carla Duurd wel lang die vergadering zou wel wat willen weten. |
|||||||||
17:43 08/02/2010 | Menzo Bel me even... |
|||||||||
17:43 08/02/2010 | sparta4life Als er nieuwe trainer is kan denneboom weer terug komen? |
|||||||||
17:45 08/02/2010 | Ray Clarke Onze pot hachee op de bank dacht kom ik laat schildpad van Gessel harde uitspraken doen dan mag ik komende nachten zijn vrouwtje palen in Volendam |
|||||||||
17:46 08/02/2010 | Jerry Zou er nu wel of niet vergaderd worden thans bij SPARTA? |
|||||||||
17:48 08/02/2010 | Carla Op rijnmond staat dat iedereen zwijgt over de toekomst van adelaar, Pffffffffff dus geen harde noten gekraakt denk ik |
|||||||||
17:49 08/02/2010 | Anoniem Nee, die mag niet terugkomen.Te lui om uit zijn ogen te kijken. En geloof mij nou maar, het hele zooitje krijgt vandaag de zak of neemt zelf ontslag. Adelaar, v.Tiggelen, v.Eck, Grootscholten, Bonthuys, Varkevisser en een paar bobo's die weinig inbrengen maar wel de dienst uitmaken. Vast-goed roeit het hele zooitje uit vanavond en neemt genoegen met 340 jaar stadion-verbod. |
|||||||||
17:49 08/02/2010 | Anoniem Rob Jacobs is van Excelsior niveau, die kunnen we komend seizoen dus goed gebruiken ! |
|||||||||
17:50 08/02/2010 | Anoniem Ik ga voor Eusebio! |
|||||||||
17:51 08/02/2010 | Anoniem GOOGLE OP "ONTSLAG ADELAAR" EN JE KRIJGT HET VOLGENDE:Ontslag Adelaar bij Akratitos na 'machtsspelletjes' Reuters/ANP op 12 november '02, 00:00, bijgewerkt 20 januari '09, 18:38 De Griekse voetbalclub Akratitos heeft trainer Frans Adelaar ontslagen. De oud-coach van FC Utrecht moet volgens de clubleiding wegens tegenvallende resultaten vertrekken uit Athene. Adelaar zelf zegt het slachtoffer te zijn van machtspelletjes binnen Akratitos. 'Ik kan een boek schrijven over wat ik hier allemaal heb meegemaakt', reageerde Adelaar.'Laatst heb ik er een speler uitgegooid die de sfeer verziekte. Dat besluit heb ik nota bene nog uitgesteld op verzoek van de burgemeester. Hij moest herkozen worden en was bang voor stemmenverlies.' Nadat Adelaar de 'rotte appel' uit de selectie had gezet, keerden andere spelers zich tegen hem. 'Zijn vriendjes in de selectie boycotten de boel gewoon. Met hakjes uitverdedigen in het strafschopgebied, dat soort werk.' Akratitos staat nu voorlaatste in de competitie. Adelaar had ook de andere spelers willen wegsturen, maar kreeg maandag zelf zijn congé. 'Dat groepje is erg sterk. Vorig jaar heeft dat al twee trainers de kop gekost en nu moet ik plaatsmaken', zegt hij. Petros Ravousis vervangt hem. Hij heeft eerder gewerkt bij AEK Athene. Akratitos hield Adelaar onlangs nog aan zijn contract toen hij Dwight Lodeweges bij FC Groningen kon opvolgen. Ron Jans is daar eind oktober aan de slag gegaan. Adelaar is wel van plan terug te keren naar Nederland. BEKEND VERHAAL |
|||||||||
18:02 08/02/2010 | Ome Ron Ben het met v. Rijk eens. |
|||||||||
18:03 08/02/2010 | Liefhebber wat is er op tegen om Frans uit zijn functie te ontheffen,maar hem bij ander werk bij Sparta te laten verrichten?Op die manier voorkom je misschien een afkoopsom.Uiteraard moet het een functie zijn die niets met voetbalzaken te maken heeft want daar heeft de beste man geen kaas van gegeten.Maar wie weet kan hij bijv .iets betekenen op de administratie ofzo.Laat hem iets doen voor Sparta ipv hem 3 ton mee te geven zonder enige tegenprestatie. Dit soort bedragen om niet weggeven noem ik uit maatschappelijk oogpunt gewoonweg decadent.Zeker in deze tijd waar zoveel mensen moeten sappelen voor een karig inkomen. |
|||||||||
18:05 08/02/2010 | Anoniem Zooo, heeft Groningen daar even gemazzeld! Dat was dan dus waarschijnlijk nog steeds een halve eerstedivisieploeg geweest. |
|||||||||
18:06 08/02/2010 | halve scout RUUD 17.09,nou ik gaat ook soms kijken,a1 b1 en af en toe c1,ik vind v eck wel een goede trainer,en arjan v/d laan die ik zat heb gezien de laatste jaren met zijn b1,en dit jaar voor het eerst a1,die vind ik veel te rustig zit stil op de bank en je hoort hem haast niet,ik gaat vooral in de regio op doordeweekse avonden kijken bv bij spartaan20 als daar een elftal speelt van sparta,of bij nieuwenhoorn,of morgenavond als de b1 speelt om 19.30 bij spijkenisse.wil ik dan wel eens gaan kijken |
|||||||||
18:23 08/02/2010 | Roodhart Adelaar der uit gooien lost echt niets op hij wordt opgevolgd door weer een drama trainer, RVC mag ook van mij part plaatsmaken idem met het bestuur.laten de mensen met clubliefde maar inde raad zitten hansie textiel en de chef van graydon meer mensen met sparta hart en bestuur iemand als cor pot, trainer zie ik dan toch graag menzo of blind volgend jaar dus laat die adelaar nu maar lekker zitten seizoen is toch al in een ramp gekomen. hans textiel had tog gelijk al die tyd |
|||||||||
18:27 08/02/2010 | Peppie van kokkie Er komt geen nieuwe trainer. Het geld is er niet. Als Adelar gat gaat van Tiggelen ook. Jos van Eck en Arjan v/d Laan gaan het dan afmaken.Voorlopig blijft Adelaar en is er vertrouwen bij de spelers! |
|||||||||
18:28 08/02/2010 | Peppie van kokkie Er komt geen nieuwe trainer. Het geld is er niet. Als Adelaar gaat gaat van Tiggelen ook. Jos van Eck en Arjan v/d Laan gaan het dan afmaken.Voorlopig blijft Adelaar en is er vertrouwen bij de spelers! |
|||||||||
18:28 08/02/2010 | jan wat zeiken we nu het is al begonnen toen mike snoei er nog was en nu jaren verder en 5 trainers verder is het nog steeds zo bestuur verdient te veel moet is ingesneden worden kunnen we na zoveel jaren weer eens spelers halen van het niveau sparta |
|||||||||
18:30 08/02/2010 | Anoniem Adelaar, blijf nou maar, ik heb het lijstje gezien tegen wie nog te spelen, nou nou, niets kan meer fout gaan, ze zijn toch te sterk, dus iedere keer een goed excuus. |
|||||||||
18:36 08/02/2010 | Anoniem Wellicht zou het ook helpen als we er met z'n allen ECHT een keer de gehele wedstrijd achter gaan staan!!!! |
|||||||||
18:39 08/02/2010 | ilse sparta heeft de laatste jaren meer trainers versleten als atletico madrid onder jesus gil en ligt het dan aan al die trainers ???nee toch, denk toch een beetje na mensen zolang dezelfde mensen het beleid blijven voeren van de laatste jaren dan blijft het tobben met sparta en misschien heel misschien is sparta gewoon een club die bij de degradatiekandidaten hoort gezien het spelersmateriaal niet leuk maar wel reeel.... |
|||||||||
18:41 08/02/2010 | menneme3eieren Liefhebber, zo werkt het natuurlijk niet.Adelaar heeft een funktie-omschrijving in zijn kontrakt, hoofdtrainer van het 1e. Je kan hem hoogstens op non-aktief stellen maar geen andere funktie opdringen. En zelfs voor op non-aktief stellen kan niet zomaar, recht op arbeid e.d. Nee, we gaan all the way met Adelaar of het gaat weer veel geld kosten. Dat de man zelf op gaat stappen vanwege onkunde (ok, netjes dan, geen resultaten boekend) dat kunnen we wel vergeten gezien al zijn reakties tot nu toe. Het wordt gewoon Kreta en in juni, betaald door Sparta. |
|||||||||
18:48 08/02/2010 | rotterdam[west] LIEFHEBBER 18.03,wat wil je die adelaar nog meer kapot laten maken,het is toch zo genoeg geweest.wij zijn nog netjes geweest,bij den haag moest hij vluchten.maar wat niet is,kan nog komen.maar laat adelaar dan gelijk,die slak en die maroc meenemen. |
|||||||||
18:52 08/02/2010 | Kees 300.000 Euro?????????????????Welke oetlul maakt zo'n contract dan ook? Alsof je vantevoren niet kon voorspellen dat deze man zijn werk niet zou afmaken? Die vent leeft van zijn oprotpremies... Lekker bezig Sparta |
|||||||||
18:58 08/02/2010 | Wat kan ons het nou schelen wat hij voor oprotpremie krijgt, als Sparta maar niet degradeerd. Lekker simpel maar wel duidelijk! |
|||||||||
19:02 08/02/2010 | Hugo Ligt het probleem eigenlijk wel bij Adelaar. Het bestuur is niet in staat gebleken om goede trainers voor langere tijd aan zich te binden of goede trainers aan te trekken (Vloed, Aandewiel, Booy, Adelaar). Tel daar het vertrek van Blind bij op, plus een aantal verkeerde aankopen/huren (Denneboom, Lindenbergh, Slot, Van Gessel, Touzani, Bodul) en zie hier het probleem. laten we ook niet vergeten dat we nog geld moeten krijgen voor Emnes en Boukari. Kortom niet alleen Adelaar moet opstappen maar ook het bestuur en de RVC (met van Kuilenborg voorop), immers wie heeft er voor gezorgd dat een van onze grootste geldschieters is vertrokken! |
|||||||||
19:04 08/02/2010 | Anoniem is er al wat bekend? |
|||||||||
19:07 08/02/2010 | Hans Kunnen we voor de verandering de beloften niet eens laten spelen tegen VVV. |
|||||||||
19:07 08/02/2010 | flardinga Kunnen ze Wim de Bie niet even bellen de mental coach?! |
|||||||||
19:13 08/02/2010 | Sparta Ziener @Haagse Spartaan het ligt dus aan Adelaar! Vorig seizoen onder booy zijn er aantal talenten doorgebroken en onder Adelaar is dat stuk minder! Ik volg Sparta sinds 5 jaar, en ik reageer hoogst zelden op stukken van deze site. Maar ik weet wel qua gevoel welke trainer waar past, en ik heb vaker jammer genoeg gelijk gehad!! Adelaar had met de kerst al weg moeten zijn!! |
|||||||||
19:15 08/02/2010 | Pisvlek OPROTTEN ADELAAR!!!! |
|||||||||
19:20 08/02/2010 | jackies Als ze Adelaar aanhouden tot vvv Venlo is het echt Telaat. Mooie kans voor een andere trainer,op tegen tebeginnen. Als ze niet ingrijpen gaat het echt gebeuren,we gaan eruit zeker.(Nacompetitie) GRIJP IN RVC,WACHT NIET EEN WEEK. ONTHOUD DIT WANT HET IS ECHT TELAAT ANDERS. EIND VAN HET SEIZOEN KOM JE DAN 3 PUNTEN TEKORT. |
|||||||||
19:36 08/02/2010 | Haagse Spartaan 19:13 08/02/2010 | Sparta Ziener@Haagse Spartaan het ligt dus aan Adelaar! Vorig seizoen onder booy zijn er aantal talenten doorgebroken en onder Adelaar is dat stuk minder! Ik volg Sparta sinds 5 jaar, en ik reageer hoogst zelden op stukken van deze site. Maar ik weet wel qua gevoel welke trainer waar past, en ik heb vaker jammer genoeg gelijk gehad!! Adelaar had met de kerst al weg moeten zijn!!/// Laat je na kijken man. Je volgt Sparta al 5 jaar. Zozo, ik volg Sparta 90% van mijn leven. Lekker belangrijk dat er nu nog geen jeugd is doorgebroken onder Adelaar. Kan ook aan de trainers van Jong Sparta en de A1 van Sparta liggen. Daar wel eens bij stil gestaan? Sufferd. |
|||||||||
19:39 08/02/2010 | een meisje Ik weet wat de oplossing is trek ze allemaal zo´n lange onderbroek aan van arjan robben wedden dat we europa in gaan |
|||||||||
19:40 08/02/2010 | Sparta4Ever Hans Kraaij Jr. als interim coach? |
|||||||||
19:41 08/02/2010 | Anoniem weg ermee, rare man, met z'n rare opstellingen. voor de camera schiet ie bij elke vraag de verdediging in. |
|||||||||
19:42 08/02/2010 | flardinga Ik moet wel sommige mensen gelijk geven dat er geen klik ik tussen de spelers of in ieder geval tussen sommige spelers niet, maar om zo maar wat te roepen, wat schieten we er mee op, het lucht op dat wel, misschien zit Sparta tot morgen te wachten met de uitspraak van de FIFA over dat geld van Boukhari? Ben het eens met vele die zeggen dat het in Sparta zelf ook al jaren niet goed zit, Heracles is wel aan het bouwen maar wij staan buiten de goede jeugdopleiding stil en vele club om ons heen niet, alhoewel er natuurlijk zoals bij Vitesse en Roda gemeenschapsgeld ingaat hoezo vervalsing? Spartasupporter is weer een hele zware dobber en in het begin van het seizoen leek alles nog zo leuk te worden, waar ligt het dan aan? |
|||||||||
19:43 08/02/2010 | Vergane glorie Het is waarschijnlijk toch al te laat. Dus laat Adelaar gewoon zitten en bespaar je de financiele problemen. Volgend jaar dan met een goede selectie (wat mogelijk is als de financien zoveel mogelijk op orde wordt gehouden) gelijk weer pormotie zien af te dwingen....We moeten als Spartanen er gewoon aan toegeven dat we de komende jaren tussen de eredivisie en 1e divisie zullen bengelen....onze begroting is veels te laag om enigzins mee te kunnen doen in de eredivisie. En de kans is reeel dat de eredivisie over een paar jaar terug gaat naar 16 clubs....en dan zitten we er sowieso niet meer bij. Dit scenario van geregeld terug te moeten naar de 1e divisie kan alleen voorkomen worden als op de een of andere wijze de begroting met minimaal 5 miljoen omhoog gaat. En eerlijk gezegd denk ik dat dar best mogelijk is. Want als Sparta (een mooie club volgens de meeste nederlanders) goed in de markt wordt gezet, moet het hoofdsponsorschap toch wel 2 a 3 miljoen per jaar kunnen opleveren. Maar er zitten een paar onbenullen in het bestuur die absoluut niet weten hoe ze met de financien moeten omgaan. |
|||||||||
19:46 08/02/2010 | Ed Fransje is geen vent. Een man zonder ballen. Lekker blijven zitten Frans en wachten tot je wordt ontslagen. Grote kerel ben je dan. Neem een voorbeeld aan Tim Bakens, wel een echte vent. Jij bent een zielig mannetje een hoopje stront. |
|||||||||
19:51 08/02/2010 | cvetkov herhaling: mensen die uit de wielerwereld komen zijn gewend te liegen en te bedriegen en met alles weg te komen. geld is niet het belangrijkste,IQ moet er komen. In het management en op het veld. |
|||||||||
19:55 08/02/2010 | KLAPVEE Gaaaaaaaaaaaaaaaaaap |
|||||||||
19:55 08/02/2010 | jackies JONGENS MAAK JE NIET MEER DRUK HET IS VERSPEELDE MOEITE HIJ MAG BLIJVEN ZAL ZO OF MORGEN WEL BEKEND WORDEN. SPARTA JAMMER,DAT JULLIE DIT NIET INZIEN. HET IS OVER |
|||||||||
19:56 08/02/2010 | Anoniem Blijft Adelaar zitten dan win je ook niet van VVV.Wordt wakker Sparta move deze man!! |
|||||||||
20:04 08/02/2010 | JAN RVC blijf je verstand gebruikenSUPPORTERS blijf je club steunen FRANS en staf blijf erin geloven VOETBALLERS POTVERDORRIE SCHOP HEM DERIN |
|||||||||
20:12 08/02/2010 | BRUT @Insidertjee van 14.09,alsmede Juan Martinez van 14.15,waren jullie serieus ?Hoop van wel,anders krijgen we informatie,waar we echt niet op zitten te wachten;het is op dit moment veel te ernstig mbt de toekomst van ons aller club.Na-competitie lijkt onvermijdelijk,gezien het programma de komende weken.Allemaal de schouders er onder de komende tijd;ik heb er toch nog alle hoop op. |
|||||||||
20:14 08/02/2010 | BIG K wim kalt met rob jacobs: de oplossing |
|||||||||
20:21 08/02/2010 | Insidertjeee @ BRUTIk werk bij brasserie kasteel en rond de lunchtijd heb ik deze heren binnen zien komen mogen bedienen. Hierbij ving ik wat dingen op over Sparta en duidelijk was dat ze zo terug gingen naar het clubgebouw voor een tweede gesprek. En hoorde ze het een en ander over de spijker zeggen, dat zet het jammer vonden dat hij er niet bij zou blijven. |
|||||||||
20:22 08/02/2010 | Pierre Willems Vanmiddag overleg geweest, met als eindresultaat dat Frans tot en met VVV zal blijven zitten. Er is al wel een gesprek geweest met Roks en Jacobs, die berichtgeving klopt dus wel van vanmiddag. |
|||||||||
20:22 08/02/2010 | SpartaSchiedam Is de RvC wel echt bij elkaar gekomen vandaag of is het weer stemmingmakerij van de nepsupporters achter deze site? |
|||||||||
20:51 08/02/2010 | Anoniem ik zeg gewoon wegwezen.slechter kan het niet gaan . |
|||||||||
21:00 08/02/2010 | Shakma Zitten die gasten nog steeds in dat kamertje of komt er geen nieuws? |
|||||||||
21:14 08/02/2010 | RoofSide Ik lees links en rechts voorzichtig dat men het niet eens is met ' die spraakgbrekkige ' Postbode, dat is onze Adri, Flo. Een man die wat meer respect en crediet verdient. Adri heeft ons altijd geholpen, afgelopen zaterdag tegen Roda JC heeft onze Adri er op aangedrongen dat er een verdediger uitging en een aanvaller er voor in. |
|||||||||
21:16 08/02/2010 | SJANNIE VLAARDINGEN Sorry hoor maar t gros van de reacties hier is echt zielig!!Schelden op alles en iedereen , flink hoor! Iedereen moet zo;n beetje weg , WIE MAG ER NOG VOETBALLEN DAN?? Jullie lijken wel van die reclame met die schooljuffrouw die alle leerlingen de klas uitstuurt om eindelijk rustig les te geven. Trainer weg , spelers weg , wordt toch lastig voetballen ??? |
|||||||||
21:17 08/02/2010 | PeterSparta Willen jullie eens ophouden met Rob Jacobs naar voren te schuiven. Gebrek aan voetbalverstand! Jonge jongens hebben bij een slechte serie moeite om te blijven geloven in eigen kunnen. Een mentale begeleider bij de selectie zou ik toejuichen. Adelaar heeft meer aan een beetje steun dan alle ongenuanceerde kritiek. Adelaar moet blijven! |
|||||||||
21:22 08/02/2010 | PeterSparta @Cvetkov Poepon moet ALTIJD spelen! |
|||||||||
21:28 08/02/2010 | BV Rob Jacobs is een balletje gehakt, die alleen maar met zijn dikke kont op de bal zit. Er moet een trainer komen met discipline en die de jeugd rustig en goed kan brengen inclusief vertrouwen geven. |
|||||||||
21:29 08/02/2010 | In tegenspoed @21:16 08/02/2010 | SJANNIE VLAARDINGEN Ja Sjannie, maar Frank Rijkaard is destijds tot de laatste wedstrijd blijven zitten en we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Adelaar is niet in staat Sparta te laten presteren, en dan is het trekken aan een dood paard. Met het loodzware programma dat we nog voor de boeg hebben is het eigenlijk al 5 voor twaalf geweest. |
|||||||||
21:34 08/02/2010 | BRUT Insidertjeee,ik geloof je,we wachten deze soap af;hoop nog steeds op rubberen Robbie,Rotterdamse gotspe in het kwadraat. Op de bank a.s.Zondag Jacobs en niemand anders of gaan we het weer hebben over ZIJN zwaarlijvigheid ? |
|||||||||
21:52 08/02/2010 | Spartaan Adelaar weg Sjannie. Wie is er hier nu blind. Als je niet ziet dat Adelaar er niets van bakt ben je net zo erg. Een ieder hier die maar positief blijft zal toch nog eens goed terug moeten kijken naar de laatste wedstrijden. Dit is niet alleen een trainers verhaal maar die jonkies op het veld moeten wel goed aangestuurt worden. |
|||||||||
22:41 08/02/2010 | ray clarke fan 1 godskolere!!adelaar €200000?? ik doe t voor de helft. zonder van gessel, touzani, john, poepon. bij deze nog 1x een gratis advies voor die lamlul op de bank seliga koenders dele knol slijngard viergever falkenburg duarte strootman duplan bodul |
|||||||||
22:43 08/02/2010 | BRUT Sjannie,ik respecteer je tomeloze optimistische,eindeloze inzendingen op onze site,maar denk jij nou ook niet,dat er wat moet gaan gebeuren ? Zoals het nu gaat is SPARTA gedoemd,tot het spelen van de na-competitie.Ben altijd "in voor-en-tegenspoed"geweest en dat zal altijd zo blijven,maar,gutteguttegut,wat moet je een sterk hart hebben om van deze club te blijven houden.Hoop op rubberen Robbie als interim-trainer.Adelaar moet echt opvliegen in ons aller belang.Hij begrijpt er echt niets van. |
|||||||||
| |||||||||











